حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی ای ۱۰ (Galaxy A10) با اندروید ۹ و اگزینوس ۷۸۸۴ رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 10 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

در جریان MWC 2019 بارسلون سامسونگ گلکسی ای ۵۰ و گلکسی ای ۳۰ رسما معرفی شدند و دوربین فوق عریض و ناچ قطره طور داشتند. پس از شایعاتی چند درباره گلکسی A10 حالا گلکسی ای ۱۰ (Galaxy A10) با اندروید ۹ و اگزینوس ۷۸۸۴ رسما معرفی شده است و در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم شد، با ترنجی همراه باشید.

گلکسی ای ۱۰

گلکسی ای ۱۰

گلکسی ای ۱۰ (Galaxy A10) یک دستگاه پایین رده خواهد بود که بیشتر شبیه به یک پایین رده خانواده گلکسی جی (Galaxy J) است اما چون خانواده گلکسی J در بازار موجود نیست تحت خانواده گلکسی A ارایه خواهد شد.

چیپست پایین رده نه چندان اگزینوس ۷۸۸۴

گلکسی A10 با چیپست پایین رده نه چندان اگزینوس ۷۸۸۴ ارایه می شود که پیش از این تنها در یک دستگاه سامسونگ به نام Galaxy J3 V دیده شده بود. این چیپست برای پردازش مرکزی یا همان CPU از هشت هسته استفاده می کند که دو کلاستر ۲ و ۶ هسته ای دارد. کلاستر ۲ هسته ای از نوع Cortex-A73 و کلاستر ۶ هسته ای از نوع Cortex-A53 است و همه هسته ها روی فرکانس ۱.۳۵ گیگاهرتز فعالیت می کنند.

حافظه داخلی گلکسی ای ۱۰ برای این روزها عدد کمی به نظر می رسد. با ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و حافظه رم ۲ گیگابایتی این دستگاه یکی از پایین رده های سامسونگ خواهد بود. بدنه پلاستیکی و دوربین تکی روی قاب پشتی این پایین رده بودن را تکمیل می کند.

گلکسی A10

گلکسی A10

گلکسی A10 یک پایین رده خوش شانس و مورد توجه سامسونگ است. سامسونگ برای گلکسی ای ۱۰ سیستم عامل اندروید ۹ و رابط کاربری جدید One UI را در نظر گرفته است که احتمالا برای کاربران آن اهمیت ویژه ای خواهد داشت.

نمایشگر گلکسی ای ۱۰ یک نمایشگر ۶.۲ اینچی HD+ است و با حاشیه کم و بریدگی نمایشگر قطره طور ارایه می شود. دوربین تکی گلکسی A10 رزلوشن ۱۳ مگاپیکسلی با f/1.9 و دوربین سلفی آن ۵ مگاپیکسلی است.

باتری گلکسی A10 برابر ۳۴۰۰ میلی آمپر است که عمر باتری خوبی را باید برای آن ارایه کند. رنگ بندی گلکسی A10 را بالاتر می بینید و سه رنگ قرمز، آبی و مشکی برای آن در نظر گرفته شده است.

طراحی دستگاه خیلی باریک به نظر می رسد و بلندگوی تکی آن روی قاب پشتی جای گرفته است. نظر شما درباره گلکسی A10 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

اگر پایین رده اس پس چرا مدلش A10 ؟ قانونا باید ارتقا یافته A9 باشه😐

mehrdad_ma

کاش قیمتشم میگفتی یه مقایسه با بنجلهای چینی که با چیپ ۶۷۵ و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و باتری ۴۰۰۰ و فست شارژ ۴ و حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ معرفی شده انجام بشه
ببینیم کدام شرکت با اصالت تا دسته فرو میکنه

Soheil Rezayi

زیر به سری A

Soheil Rezayi

رید

Vahid

پردازنده در حد دراگون 630

m.b

سامسونگ میخواد با اینا بازار میانرده رو دست بگیره؟ 😂👏😂
پارسال که سری a سامسونگ جزو بدترین گوشی های 2018 تو فون آرنا شد…
سامسونگ امسالم به لیست بدترین مدل های phonearena سلام کن…😅👌

Vahid

عجب…

BLACK

همین که تو این سری از One UI استفاده کرده یعنی قراره نسبت به سری M قیمت بیشتری داشته باشن.

علی شیخ زاده

تا قیمت مشخص نشه نمیشه گفت خوبه یا بد

Mosi

این گوشی حسگر اثر انگشت داره؟؟ اگه نداره باید خیلی تعجب کرد… الان پایین رده ها همشون حسگر دارن ولی میان رده های سامسونگ نه!!!!!!!!
باتری ۳۴۰۰ در مقابل ۴۰۰۰ بقیه برندای دیگه حرفی واسه گفتن نداره
و قدرت سی پی یو و گرافیکیشم که اصلا …. هیچی نگم بهتره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)