حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسنشال فون ۲ (Essential PH-2) با دوربین سلفی یکپارچه با نمایشگر ارایه می شود

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | اسنشال، شایعات

احتمالا وقتی نام ناچ یا بریدگی نمایشگر را می شنوید ناخودآگاه به یاد آیفون می‌افتید ولی خب حتما صدای پس‌زمینه ذهنتان خیلی خاموش شاید نام اسنشال را و یا حتی نمونه های خاص شارپ را فریاد بزند. قطعا شما هم تیزر جذاب اسنشال که نمایشگر تا لبه بالا کشیده شده و ناچ پنهان شده با دست راست را نشان می داد، دیدید. البته که فناوری نمایشگر آیفون X بسیار پیشرفته تر از اسنشال فون است اما این تغییر مهم و قرار دادن ناچ را این شرکت برای اولین ارایه خود انتخاب کرد. حالا به نظر می رسد که نسل دوم موبایل هوشمند اسنشال با نقطه قوتی از جنس نسل اولش ارایه خواهد شد. گفته می شود که اسنشال فون ۲ (Essential PH-2) با دوربین سلفی یکپارچه با نمایشگر ارایه می شود. در ادامه ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

اسنشال فون PH-2

اسنشال فون PH-2

دوربین سلفی یکپارچه با نمایشگر موضوعی است که در شایعات برخی از موبایل های مدعی امسال وجود داشت اما برای هیچکدام عملی نمی شود. حالا دوباره طبق شایعات به نظر می رسد که سال ۲۰۱۹ سالی خواهد بود که اسنشال فون ۲ یا Essential PH-2 این رویا را محقق می کند و دوربین سلفی یکپارچه با نمایشگر را ارایه می کند تا ناچی که خودش به موبایل ها آورد را خودش هم بدون تبصره خاص دوربین پاپ‌آپ‌طور، نمایشگر دوم یا سوراخ نمایشگر، حذف کند.

اسنشال در حال توسعه نسل بعدی موبایل خود است، اسنشال فون ۲؟

طبق شایعات جدید اسنشال فون ۲ با دوربین سلفی زیر نمایشگر ارایه می شود و هنگام استفاده از دوربین آن بخش نمایشگر که احتمالا کاملا (یا شاید مقطعی) به صورت شفاف طراحی شده است، خاموش می شود تا دوربین نمایان گردد.‌

هنوز جزئیات خاصی از آن منتشر نشده است اما به نظر می رسد که اسنشال می خواهد نسل دوم را قوی تر کار کند. نظر شما چیست؟ موفق می شود؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mosi

فکر کنم بعد شارپ دومین شرکتی بود که از بریدگی (قطره ای) استفاده کرد ، که انصافا طراحی خیلی قشنگی هم جلوی دستگاه هم پشتش داشت… الان بعضیا میان دعوا میکنن که اولین برند هوای،سامسونگ یا غیره بودن که از بریدگی استفاده کردن و اولین شرکتا تو این زمینه بودن

amer

خالق اندروید هست و خالق ناچ هست پس خالق دوربین سلفی زیر صفحه نمایشگر هم در اینده هست(و همه استفاده میکنن به دنبالش استفاده بقیه برندها و شکایت و دزدی پتنت هم هست و تبلیغات به اسم خود سازنده هست و و و)

amer

تازه سری اکواس برند شارپ نگاه کردم واقعا حرف ندارن حیف که این برند ژاپنی که خالق ناچ هست تو ایران نمیاد (البته نه ناچ قطره ای)

amer

سلام اقای عطایی عکس های لو رفته واقعی XA3لطفا پوشش بدین

Sami99069

اسنشال شبیه یک رویا بود که هیچوقت محقق نشد..خیلی دوست دارم نسل دوم بلاخره با مشکلات تامین کنار بیاد و شروع موفقی داشته باشه..شرکت هایی با این سیاست در این سال ها بسیار موفق بودند و مطمئنا خیلی به نفع مصرف کننده هست وجود اون ها..فقط حیف که زمان زیادی رو از دست داد..وگرنه باید پا به پای برندی مثل وان پلاس موفق میبود

نیما عرفانی

اینجور برندها زیاد دیده نمیشن چون زیرِ سایه و قدرت برندهای مطرح بازار رأسشون سامسونگ و اپل و هواوی هست. به نظرم بیشترین فروش گوشی های اسنشال در کشور مادری یعنی آمریکا هستش چون اونجا شناخته شده تره و عرضه و خدماتش بیشتره بازم زیرِ سلطه ی اپل و سامسونگ و گوگل( پیکسل) ، تا حدودی هم الجی که سومین برند محبوب موبایل در آمریکا بعد از اپل و سامسونگه . بازار آسیا ( چین و خاورمیانه) هم دسته هواوی و شیائومی و سامسونگ و اپله، میمونه بازار اروپا و هند و آفریقا! که شاید اروپا به خاطر نزدیک تر بودن به آمریکا فروش بیشتری بعد از خودِ آمریکا برای اسنشال داشته باشه و دلیل دوم اینه، از اونجایی که گوشی های اسنشال قیمت بالایی دارن پس توانایی خرید مردم هند و آفریقا محدوده و بیشتر مردمشون سمت گوشی های اقتصادی مثل شیائومی و اوپو میرن.
آقای ع.طایی به این موضوع اشاره نکردین که این گوشی حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر هم داره در قسمت دکمه ی هوم.
به نظرم نیمه ی دوم ۲۰۱۹ و به احتمال زیاد چارک پایانی یعنی ۳ ماهِ آخر ۲۰۱۹ معرفی بشه و شاید اولین موبایلی باشه که با پردازنده ی پرچمدارِ جدید کوالکام( جایگزین اسنپدراگون ۸۵۵) بیاد ولی قطعاً جدیدترین ورژن اندروید یعنی اندروید ۱۰ خالص رو داره.

Mortazavi

امیدوارم این اتفاق هرچه زودتر بیوفته تا از ناچ و لکه ننگ راحت بشیم

بنظر من غیر از سلفی یکپارچه استفاده از نمایشگر دوم بهترین کار برای راحت شدن از دوربین سلفی بود

MohammadFarhaadi

این بهترین راه برای استفاده از دوربین سلفی بدون ناچه و در صورت فراگیر شدن تا سالها چیزی جاش رو نمیگیره البته یه تکنولوژی هست که کل نمایشگر دوربینه و چند سالیه دارن توسعش میدن.در صورتیکه به کیفیت مورد نظر برسه و اقتصادی بشه قطعا دوربین تو گوشی حذف میشه و نمایشگر شفاف بدون دوربین جای تکنولوژی الان رو میگیره مثل فیلمای تخیلی!

HasanHoseinPoor

مگه خبر نیومد‌ اسشنال‌ فون کلا تعطیل میکنه و اسشنالی‌ در کار نیست؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)