حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسنشال در حال توسعه نسل بعدی موبایل خود است، اسنشال فون ۲؟

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | اسنشال

اسنشال فون اولین ارایه جدی موبایل با ناچ بود و پس از آن در موج اخبار ده ها مدل از برندهای مختلف گم شد. فارغ از این که اسنشال فون چقدر ایده موفقی بود و ایده های ماژولار آن ها چقدر می توانست جذاب باشد اما خالی شدن پشت اسنشال فون و توقف تولید آن به ما می گفت که اسنشال در تلاش برای در آوردن سری در میان سر ها، در نطفه خفه شد. حالا اما خبر می رسد که اسنشال در حال توسعه موبایل جدید خود است و این یعنی امید به نوآوری یک برند جاه طلب که دوست دارد قاعده بازی را بر هم زند! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

اسنشال فون

اسنشال فون

اسنشال رسما عنوان کرده ما اسنشال فون را تولید کردیم و به فروش گذاشتیم تا موجودی ما تمام شد و ما دیگر از آن تولید نکردیم. ما در حال توسعه نسل جدید موبایل خود هستیم و به فروش لوازم جانبی و ارایه آپدیت سریع برای جامعه کاربران خود ادامه خواهیم داد.

به این ترتیب به نظر می‌رسد که کمپانی اندی رابین قصد تسلیم شدن ندارد و آنها در اندیشه حضور قوی تر در کسب و کار موبایل هوشمند هستند. توصیه می کنم در این زمینه حتما مقاله اسنشیال PH1 ، اسنشیال Home و اندی رابین را در ترنجی بخوانید.

شما درباره آینده اسنشال چطور فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
zhenick

اینکه سازنده اندروید ، این شرکت رو پایه گذاری کرده بنظرم میتونست تبلیغات خیلی خوبی باشه که بود ، ولی درکنار این قضیه نیاز به یک گوشی کم نقص بود که متاسفانه این پکیج کامل نشد

Pouya

اون موقعی که خبرش اومد اندی رابین خالق اندروید میخواد گوشیشو معرفی کنه خیلی برام هیجان انگیز بود فکر میکردم یک گوشی فوق العاده درجه یک و بی نقص(که نه ، کلا گوشی بی نقص تا ابد هم ساخته نمیشه به اعتقاد من) ولی کم نقص معرفی میکنه که اونطور که فکر میکردم نشد

ahmad

من هنوز نمیدونم چرا موفق نشد گوشی بدی نبود

CAPCOM

بنظره قصد پیشروی و رقابت ندارن در این عرصه رو ندارن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)