حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ مراسم نوکیا MWC 2019 مشخص شد: ۵ اسفند

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | MWC 2019، نوکیا

هفته پیش بود که در ترنجی دیدیم تیزر رسمی لو رفته نوکیا برای مراسم ۵ اسفند MWC 2019 نوکیا ۹ و یک دستگاه با سوراخ نمایشگر را نشان می دهد. حالا اما به صورت رسمی مشخص شده است که تاریخ مراسم نوکیا MWC 2019 برای ۵ اسفند خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

همانطور که در تصویر اصلی مطلب از تیزر نوکیا برای کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ یا همان MWC 2019 می بینید، هیچ چیز ویژه ای درباره دستگاه ها وجود ندارد و فقط تاریخ مراسم رونمایی و نمایی از بارسلونا را مشاهده می کنیم.

تصاویر تیزرهای قبلی به وضوح دوربین پنج گانه نوکیا ۹ را نشان می داد و در آن تاریخ ۵ اسفند برای مراسم نوکیا در کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۱۹ دیده میشد.

اما دوربین پنج گانه نوکیا ۹ پیورویو قرار است چه عملکردی داشته باشد؟ تا آنجا که در ویدیو تبلیغاتی لو رفته از Nokia 9 مشخص شده بود، جذب نور تا ۱۰ برابر بیشتر خواهد بود. همچنین فوکوس متغیر پس از ثبت عکس بسیار حالت های بیشتری خواهد داشت و این می تواند جالب باشد. اطلاعات بیشتری درباره ۵ دوربین ارایه نمی شود. اینکه آیا اپتیک های متفاوتی دارد یا نه؟

در پوستر دیگری از نوکیا اما موبایل دیده می‌شود که برای دوربین سلفی سوراخی روی گوشه سمت چپ و بالای نمایشگر آن قرار دارد. تاکنون تمام گزارش‌ها درباره نوکیا ۹ آن را یک دستگاه بدون بریدگی و سوراخ نمایشگر توصیف کرده‌اند. به این ترتیب به نظر می‌رسد که در کنار نوکیا ۹ این شرکت بخواهد دستگاه دیگری را نیز معرفی کند.

اگر به خاطر داشته باشید دو هفته پیش بود که در ترنجی دیدیم رندر نوکیا ۸.۱ پلاس با سوراخ نمایشگر منتشر شد. هیچ بعید نیست که نوکیا بخواهد در کنار یک پرچمدار، یک میان رده لوکس ترندی ارائه کند.

نوکیا ۸.۱ پلاس که در رندری از یکی از افشاکنندگان بزرگ و قابل اعتماد دیده شده بود، ظاهر کلی ساده ای دارد که ما از محصولات نوکیا انتظار داریم اما بالای نمایشگر یک تفاوت بزرگ با دیگر محصولات این شرکت دارد و آن سوراخی است که برای قرار گرفتن دوربین سلفی در نظر گرفته شده تا حاشیه نمایشگر به لبه بالا بچسبد. سازنده این نمایشگر هنوز مشخص نیست.

برای مراسم نوکیا MWC 2019 هیجان زده اید؟ به هر صورت قرار است که در نهایت نوکیا ۹ با دوربین پنج گانه اش بالاخره پس از دو سال شایعه رونمایی شود!

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ehsan1102000

گوشی دوم نوکیا ۶.۲ است،نه ۸.۱پلاس

نیما عرفانی

به نظرم این پوستر اشاره ی ریزی به عملکرد لرزشگیره عکس و پردازش تصاویر و زاویه ی دید لنز دوربین برای قرار گرفتن جزئیات بیشتر در کادر بدون ایجاد هیچ گونه نویز یا افکت ژله ای در گوشه های تصویر و همینطور طبیعی بودن رنگ ها داره.
امیدوارم نوکیا 9 سکوی پرتابی باشه برای برگشتن قدرتمندانهٔ نوکیا به گودی رقابت در سطح پرچمداران مطرح بازار و ارزش انتظار 2 ساله رو داشته باشه.

Alif16

باحاله

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)