حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موبایل اسرارآمیز ویوو ۴ بهمن رونمایی می شود

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | ویوو

پنج روز پیش بود که تصاویری از یک گوشی مرموز از ویوو (Vivo) با طراحی جذاب لو رفت. این دستگاه که با کد نام Waterdrop درحال توسعه است یا به عبارت بهتر، توسعه آن به پایان رسیده، قرار است به زودی رسما معرفی شود. امروز خبر می رسد که موبایل اسرارآمیز ویوو ۴ بهمن رونمایی می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به آن داشته باشیم.

ویوو

ویوو

همانطور که در تصویر بالا می بینید، به جز آن داستان عجیب و غریب که دور محور عمودی خود پیچیده است، یک تاریخ پایین پوستر می بینیم که همان ۴ بهمن می شود. با استفاده از نرم افزارهای ترجمه به عبارتی معادل “به طور طبیعی” رسیدیم که احتمالا به نوع طراحی دستگاه اشاره دارد.

درباره این موبایل ویوو احتمالا فعلا فقط همین پوستر و چند تصویر قبلی منتشر شده است و هیچ اطلاعات دیگری نداریم. شاید این پوستر تلاش دارد تا به ما موبایلی با طراحی دارای دو نمایشگر را نشان دهد اما هر چه باشد، به موبایل منعطف شبیه نیست.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ویوو قرار است چه دستگاهی را ارایه کند؟ دیروز در ترنجی خواندیم که احتمالا اوپو موبایل با 10X زوم اپتیکال هیبریدی را ۲۶ دی ماه معرفی خواهد کرد. چینی ها این روزها حسابی نوآور شده اند و این جذاب است.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alif16

حتما پرواز میکنه

CAPCOM

فکر کنم دیگه ۵۰ دلار باشه

علی شیخ زاده

شاید یه گوشی با دو نمایشگر و دوربین متفاوت باشه

Alif16

این گوشی اگه ۵۰۰ دلارم باشه تو ایران میشه ۶ تومن

MohammadFarhaadi

جالبه یه عده هنوز اعتقاد دارن چینیا کپی کارن!در صورتیکه از همون قدیم جنسای بنجل و کپی در اصل کار پاکستان بود.البته منظورم بیشتر جنسای فیک و تقلبیه بخصوص در مورد داروها و یه سری چیزای نوشیدنی ممنوعه پاکستان بزرگترین سازندشونه!ولی چین از اول مونتاژکار بودن الانم که شدن قطب اول تکنولوژی ولی هنوز یه عده فکر میکنن چینیا کپی کارن.در اصل تو چین همه چیز رتبه و درجه کیفیت داره و اگر جنس بنجل به ملت قالب میشد کار هموطن عزیز بود که میرفت جنس درجه شش چینی رو بجای اصل میآورد مینداخت به مردم.

mega08

محمد مشهدی ؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)