حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سقوط هواپیمای باری بویینگ ۷۰۷ حوالی فرودگاه فتح کرج

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی

دقایقی پیش یک فروند هواپیما در حوالی فرودگاه فتح کرج و صفا دشت دچار سانحه شد. هواپیمای باری بویینگ ۷۰۷ از بیشکک قرقیزستان به سمت فرودگاه پیام در حال حرکت بوده است که خلبان به اشتباه در فرودگاه فتح کرج فرود آمده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره سقوط هواپیمای باری بویینگ ۷۰۷ حوالی فرودگاه فتح کرج اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

آپدیت شد: عکس و فیلم محل سقوط هواپیما باری قرقیزستان در کرج (کلیک کنید)

آپدیت شد: هواپیمای سقوط کرده در کرج متعلق به ارتش و ایرانی است + فیلم

سقوط هواپیما کرج

سقوط هواپیما کرج

مسئولان می‌گویند دومین اشتباه خلبان ۷۰۷ این بوده است که زمان ورود به باند فرودگاه فتح، نتوانسته هواپیما را کنترل کند و از انتهای باند خارج شده است و به دیواره فرودگاه برخورد کرده است و پس از آن به شهرک مسکونی نزدیک فرودگاه برخورد می‌کند.

این هواپیمای باری مربوط به خطوط هوایی ایران نبوده است؛ منابع خبری می‌گویند این هواپیما متعلق به یکی از نهادهای داخلی بوده است. کولیوند سخنگوی اورژانس اعلام کرد  این پرواز ده خدمه داشته است و یک بالگرد، یک اتوبوس آمبولانس و 10 دستگاه آمبولانس به منطقه حادثه اعزام شده‌اند.

اورژانس تهران از سقوط هواپیما بویینگ ۷۰۷ حوالی صفادشت تهران خبر داد. تاکنون یک بالگرد و ده آمبولانس به محل حادثه اعزام شده‌اند. از میزان خسارت‌ها و تلفات احتمالی این سانحه هنوز اطلاعی در دست نیست.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)