حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عکس و فیلم محل سقوط هواپیما باری قرقیزستان در کرج

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار داخلی

دقایقی پیش در ترنجی درباره سقوط هواپیمای باری بویینگ ۷۰۷ حوالی فرودگاه فتح کرج خواندیم. یک فروند هواپیمای باری صبح امروز درساعت 8:30 در حوالی کرج سقوط کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا عکس و فیلم محل سقوط هواپیما باری قرقیزستان در کرج را ببینیم.

آپدیت شد: هواپیمای سقوط کرده در کرج متعلق به ارتش و ایرانی است + فیلم

 

ناصرچرخساز مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز در بیان جزییاتی از این حادثه گفت:‌ مبداء این هواپیما فرودگاه پیام بوده و به دلایلی که هنوز مشخص نیست در پادگان فتح سپاه سقوط کرده است.

این مسئول توضیح داد: متاسفانه این هواپیما برخوردی با خانه‌های مسکونی داشته و دچار حریق شده است و در حال حاضر عملیات اطفاء حریق و عملیات جستجوی مصدومان احتمالی در حال انجام است

جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور نیز اعلام کرد: هواپیمای قرقیزستانی بود به هنگام فرود از باند خارج شد و دچار آتش‌سوزی می شود و به محض دریافت خبر تیم‌های بررسی سانحه به محل اعزام شدند.

سقوط هواپیما کرج

سقوط هواپیما کرج

سقوط هواپیمای قرقیزستانی در شهرک مسکونی کرج

فرماندار فردیس نیز گفت: هواپیمایی که صبح امروز در زیبادشت و در حوزه شهرستان فردیس سقوط کرد متعلق به کشور قرقیزستان بوده که به سمت فرودگاه پیام در حال پرواز بوده و در شهرک مسکونی زیبادشت سقوط کرده است.

 

سلیمی رییس سازمان امداد و نجات نیز در این باره گفت : یک فروند بالگرد به همراه تیم‌های امدادرسان و ارزیاب برای امدادرسانی به محل حادثه اعزام شده است.

سقوط هواپیما بویینگ ۷۰۷ قرقیزستان بین فرودگاه پیام و فتح رخ داده است

سقوط هواپیما کرج

سقوط هواپیما کرج

روابط عمومی اورژانس تهران اعلام کرد:‌ ساعت 8:30 حادثه سقوط یک فروند هواپیمای باربری به اورژانس اعلام شد. این هواپیما 10 خدمه پروازی داشت و هنوز از وضعیت آنها اطلاعی در دست نیست. وی گفت: اکیپ‌های اورژانس جهت امدادرسانی به محل حادثه اعزام شده‌اند.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان امداد و نجات، هواپیمای مذکور در حین فرود دچار حادثه شده است. یک منبع آگاه در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه دقایقی پیش یک هواپیمای باری از نوع بوئینگ 707 در زیبادشت کرج سقوط کرد گفت: هنوز جزئیاتی از این حادثه مشخص نیست.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

حالا شبکه ها و کانال های خارجی چه شایعات و جو سازی های سیاسی که نمیکنن درمورد این هواپیما

bi taasob

شما یکبار تیتر میزنید متعلق به ایران بوده .. حالا میگید قرقیزستان.
تصحیح کنید پس خبرتون رو و حذف کنید خبر قبلی رو

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)