حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوستر شیائومی ردمی ۷ با دوربین ۴۸ مگاپیسکل منتشر شد، تاریخ معرفی ۲۰ دی ماه

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، شیائومی

دیروز بود که دو شایعه درباره ردمی ۷ (Redmi 7) را خواندیم. اول اینکه شیائومی ردمی نوت ۷ (Redmi Note 7) با چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ لو رفت و سپس تست مقاومت شیائومی ردمی ۷ (Redmi 7) پیش از معرفی رسمی، منتشر شد. حالا پوستر شیائومی ردمی ۷ با دوربین ۴۸ مگاپیسکل منتشر شده و در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

پوستر شیائومی ردمی ۷ با دوربین ۴۸ مگاپیسکل

پوستر شیائومی ردمی ۷ با دوربین ۴۸ مگاپیسکل

در جدیدترین اطلاعات منتشر شده درباره اولین موبایل زیربرند جدید شیائومی یعنی Redmi می بینیم که دوربین ۴۸ مگاپیکسلی برای ردمی ۷ (Redmi 7) خواهد بود. در حقیقت ما پیش از این در ترنجی خواندیم که موبایل ۴۸ مگاپیکسلی شیائومی با سوراخ نمایشگر به عنوان یک میان رده عرضه خواهد شد و حالا مشخص شده که این شایعه تا حدودی صحیح است.

ردمی ۷ بریدگی نمایشگر قطره طور دارد اما سوراخ نمایشگر وجود ندارد. رنگ های گرادیانت طور نیز همانطور که در ویدیو تست مقاومت غیرعادی دیشب دیدیم، این جا تایید می شود. به نظر می رسد که معرفی شیائومی ردمی ۷ همان تاریخ درج شده روی پوستر یعنی دو روز آینده، ۲۰ دی ماه خواهد بود.

به صورت کلی ما Redmi 7 را می بینیم که شبیه به دیگر موبایل های ارزان قیمت است و آنطور که می توان از ندیدن حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی در این پوستر حدس زد، احتمالا حسگر اثرانگشت هم نداشته باشد، دستگاهی به شدت شبیه به هوآوی Enjoy 9.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید نظر شما را جلب کند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

یه موبایل ارزون با دوربین ۴۸ و اسنپ ۶۶۰ خدا خیرشون بده همش بفکر ایرانیان

علی شیخ زاده

مسیری کاملا شبیه هواوی انتخاب کرده واقعا حتی معرفی گوشی با مشخصات شبیه به هم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)