حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا پی ۴۰ با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و اسنپدراگون ۶۷۵ ارایه خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، موتورولا

یک هفته پیش بود که موتورولا پی ۴۰ (Motorola P40) با سوراخ نمایشگر لو رفت. امروز درباره مشخصات بیشتر موتورولا P40 اطلاعاتی در دست داریم و می گوید که موتورولا پی ۴۰ با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و اسنپدراگون ۶۷۵ ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

موتورولا پی ۴۰

موتورولا پی ۴۰

چهار ماه پیش بود که موتورولا پی 30 (Motorola P30) رسما معرفی شد و دستگاه جالبی بود. در حال حاضر به نظر می رسد موتورولا که تحت مالکیت لنوو است می خواهد ترندی حرکت کند. در حال حاضر گلکسی A8s از سامسونگ، نوا ۴ از هوآوی و ویوو ۲۰ از آنر با سوراخ نمایشگر ارایه شده اند و اگر موتورولا پی ۴۰ (Motorola P40) به موقع ارایه شود، جز ۵ دستگاه اولیه با این ترند خواهد بود.

به نظر می رسد لبه بالا موتورولا پی ۴۰ (Motorola P40) جک ۳.۵ میلی متری صدا وجود دارد. نمایشگر موتورولا پی ۴۰ برابر ۶.۲ اینچ است و سوراخ نمایشگر بالای آن میزبان دوربین سلفی است.

باتری موتورولا پی ۴۰ قبلا برابر ۳۰۰۰ میلی آمپر گزارش شده بود اما این بار حجم ۴۱۳۲ میلی آمپر عنوان می شود. در حالی که دوربین سلفی رزلوشن مشخصی ندارد اما رزلوشن دوربین ۴۸ مگاپیکسلی در ترکیب دوربین دوگانه موتورولا پی ۴۰ (Motorola P40) گزارش شده است.

وقتی که نام دوربین ۴۸ مگاپیکسلی به میان می آید ناخودآگاه چیپست میان رده اسنپدراگون ۶۷۵ را به ذهن ما می آید. این چیپست برای موتورولا پی ۳۰ (Motorola P30) گزارش شده است و پیش از آن شنیدیم که اسنپدراگون ۶۷۵ در قلب موبایل ۴۸ مگاپیکسلی شیائومی خواهد تپید.

همچنین سیستم عامل اندروید ۹ نیز از دیگر مشخصاتی است که برای موتورولا پی ۴۰ عنوان می شود. نظر شما چیست؟ فکر می کنید موتورولا پی ۳۰ دستگاه جذابی خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amer

سلام جناب عطایی اون خبر سنسور3بعدی که شما گذاشتین محوریت به کار بردن اپل از این سنسور بوده که تاریخ خبر مربوط به Dec2018.ولی این خبر سنسور تشخیص هویت مربوط بهJan2019اگه این خبر تکراری هست پس چرا سایت فون ارنا دو بار گذاشته پس حتما مضمون خبر و محتوای خبر فرق میکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)