حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلویزیون هوشمند هوآوی تا ۶ ماه دیگر معرفی می شود

نوشته

5 سال قبل | 12 دیدگاه | هواوی

چین بازار بزرگی است، جمعیت ۱.۴ میلیارد نفری آن ها یک جمعیت بی نظیر برای هر تولیدکننده ای به شمار می رود. چینی ها توانستند بازار موبایل کشور خود را تنها در یک برنامه ۵ ساله اما بسیار مدون از چنگ دیگر برندهای خارجی در آوردند و همین روال را در خودرو و خودروهای الکتریکی نیز در پیش دارند. در حقیقت هر صنعتی را در حال بومی کردن هستند و بومی کردن آن ها با بومی کردن ما کمی فرق دارد، بومی کردن آن ها با کیفیت است! امروز خبر می رسد که هوآوی می خواهد به بازار تلویزیون هوشمند ورود کند و گفته می شود که تلویزیون هوشمند هوآوی تا ۶ ماه دیگر معرفی می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

تلویزیون هوشمند هوآوی

تلویزیون هوشمند هوآوی

خبر تصمیم هوآوی برای ورود به بازار تلویزیون‌های هوشمند چیز تازه‌ای نیست. ما شاهد انتشار اسناد مربوط به یک نام تجاری متعلق به هوآوی با عنوان “Huawei AI Window” هستیم که به تلویزیون هوشمند هوآوی اشاره دارد.

این نام تجاری به پنل‌های ال سی دی و تلویزیون‌های هوشمند مربوط بوده و قرار است محصول تجاری مرتبط با آن تا شش ماه دیگر روانه بازار شود. به این ترتیب تا معرفی و عرضه نخستین تلویزیون هوشمند هواوی زمان زیادی باقی نمانده است.

چهار سال پیش، چندین شرکت فعال در زمینه‌های مختلف دنیای تکنولوژی به صنعت تولید تلویزیون وارد شدند. به عنوان نمونه می‌توان به شیائومی اشاره کرد که با وجود داشتن سابقه‌ای کم در این بازار، اکنون برای برندهای قدیمی شاخ و شانه می‌کشد! با توجه به عملکرد خوب این شرکت چینی، انتظار می‌رود هواوی که در دنیای گوشی های هوشمند به وسیله استراتژی‌های مناسبش به مراتب موفق‌تر عمل کرده است، تهدید جدی‌تری برای شرکت‌های تولیدکننده تلویزیون تلقی شود.

در آینده‌ای نه چندان دور، تلویزیون‌ های هوشمند نیز همانند گوشی های هوشمند فراگیر خواهند شد. امروز تلویزیون‌های زیادی به اندروید مجهز شده و می‌توان روی آن‌ها اپلیکیشن‌های کاربردی نصب کرد یا با استفاده از آن‌ها به گشت و گذار در وب و شبکه‌های اجتماعی پرداخت.

البته درباره تلویزیون هوشمند هوآوی فعلا نامی از اندروید برده نشده است. ما می دانیم که هوآوی در حال توسعه سیستم عامل اختصاصی خود است و بعید نیست که آغاز انتشار آن با تلویزیون هوشمند باشد. پیش از این شاهد ارایه ساعت هوشمند هوآوی Watch GT با سیستم عامل اختصاصی اما بی نام و نشان این شرکت بودیم.

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

اونا تو هر زمینه ای دارن پیشرفت میکنن و ما برعکس.
بومی سازی مو دقیقا برعکس بومی سازی اوناس

علی شیخ زاده

راستی عمر باتری انر مجیک ۲ مشخص شد

Amin

آقای عطایی سیستم عامل هوآوی واچ جی‌تی بی‌نام و نشان نیست!
من زیر پست مربوط به این ساعت هم به شما گفتم اما مثل اینکه نخوندید.
اسمش LiteOS هست و از یه میکروکرنل ۱۰ کیلوبایتی بهره می‌بره. بنابراین نمی‌شه هم‌رده با تایزن و واچ‌او‌اس و ویو اواس قرار داد.
اما خب به هر حال یه نیم‌چه سیستم‌عامل هست.

Amin

قربان شما

Amin

در حال حاضر که بازار دست سامسونگ، الجی و سونیه.
آیا هوآوی مثل موبایل، موفق می‌شه؟

باید صبر کرد و دید.

CAPCOM

والا چی بگم واقعا مغزشون کار میکنه باید ببینیم نوع پنلی که بکار میبره چیه چند هرتزه اگه از ips به پایین استفاده کنه آشغاله و همچنین سیستم عامل که تا الان الجی ازهمه سرتر بوده web os برای تلویزیون الجی مثه ios برای آیفون میمونه سریع و بهینه

ali.k77

بله بهترینه سیستم عامل تلویزیون های الجی

Amin

داداش مطمئنی وب او اس الجی بهترین بوده؟
تایزن دستیار صوتی بیکسبی هم داره!
کلا توسعه‌ی تایزن خیلی بهتر پیش رفته تا وب او اس

ali.k77

چین جمعیت زیاد کشورش رو تبدیل به سکوی پرتابی برای برندهای خودش کرده. اصلا بعید نیست چند سال بعد برندهای چینی شرکتی مثل سونی ژاپن رو که یکی از قدیمی ترین و به اصطلاح اصیل ترین! شرکت ها بین تلویزیون ها است رو پشت سر بگذاره
البته تو کشور خودمون ایکس ویژن خوب پیشرفت کرده اخیرا

Naranj

تو کشور خودمون سر هم بند کن هستن اونهم قطعات ضعیف چینی ولی اونا خودشون میسازن حداقل ۵۰ درصد محصول رو

vahid abedi

کاش مسوولین و تصمیم سازان کشور ما هم مثل چینی ها به فکر رقابت و پیشرفت بودن

استقلال با شعار به دست نمیاد بلکه با عمل به دست میاد.

کاش حداقل میتونستیم کپی کار با کیفیت باشیم. خلاقیت و نواوری پیش کش

اما حیف عین شاگرد تنبل هایی هستیم که از روی کتاب هم نمیتونیم جواب سوالای امتحانات رو بدیم

حتی کپی کردن هم دانش و تلاش میخواد. خلاقیت و پیشرو بودن پیشکش.

نمیدونم چرا تصمیم سازان اقتصادی ما اصلا به دنبال الگو برداری نیستن . یا الهام گرفتن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)