حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلویزیون هوشمند موتورولا ۲۵ شهریور معرفی می شود

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | موتورولا

دوره تلویزیون های هوشمند برندهای موبایلی آغاز شده و موتورولا ۲۵ شهریور می‌خواهد گوشی هوشمند اقتصادی Moto E6 Plus را در بازار هند طی رویدادی عرضه کند. همچنین گفته می شود که تلویزیون هوشمند موتورولا ۲۵ شهریور معرفی می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تلویزیون هوشمند موتورولا

تلویزیون هوشمند موتورولا

تلویزیون هوشمند موتورولا

به نظر می‌رسد در این رویداد علاوه بر باز رونمایی Moto E6 Plus، باید شاهد معرفی یک محصول کاملا جدید یعنی تلویزیون هوشمند از سوی موتورولا زیربرند لنوو باشیم.
به نظر می‌رسد موتورولا این تلویزیون هوشمند را می‌خواهد در فروشگاه Flipkart به صورت انحصاری عرضه کند. یکی از دلایل انحصاری بودن فروش تلویزیون‌های هوشمند موتورولا توسط Flipkart این است که خرده فروش بزرگ هندی می‌خواهد تلویزیون موتورولا را در هند تولید و مونتاژ کند.

موتورولا برای تلویزیون هوشمند خود فناوری MEMC را برای نرخ تجدید بهتر و کیفیت تصویر بالا به کار گرفته است. انتظار می‌رود این تلویزیون هوشمند به سیستم عامل Android 9 Pie TV مجهز بوده و با تراشه مدیاتک و تراشه گرافیکی Mali 450 همراه است. گفته می‌شود تلویزیون موتورولا به اسپیکرهای استریو با صدا فراگیر مجهز است.

گفته شده این تلویزیون هوشمند به فناوری DTS TruSurround و Dolby Audio با اسپیکرهای 30 واتی مجهز خواهد بود. باتوجه به تصویر آشکار شده در Flipkart، این تلویزیون هوشمند طراحی نسل جدید تلویزیون‌های هوشمند را دارد. اطلاعات بیشتری در کار نیست و باید منتظر اخبار بیشتری باقی ماند.

تا رونمایی تلویزیون موتورولا مدت زمان طولانی باقی نمانده و باید منتظر اخبار موثقی بود. پیش بینی شده تلویزیون هوشمند موتورولا در سایزهای استاندارد 40 تا 60 اینچی راهی بازار شود. همچنین پیدا نیست آیا این تلویزیون هوشمند می‌تواند در بازارهای دیگر به فروش برسد یا خیر. زیرا در حال حاضر تنها Flipkart به انحصاری بودن آن اشاره کرده و برای اطلاع از عرضه در سایر مناطق باید منتظر اخبار بیشتری بود.

شایان ذکر است که شرکت چینی در حال حاضر تنها به تولید تلفن هوشمند می‌پردازد و با عرضه تلویزیون هوشمند به رقیب جدی شیائومی در هند تبدیل خواهد شد. در اخباری مرتبط وان پلاس هم می‌خواهد یک مدل برجسته را معرفی کند.

منتظر رونمایی تلویزیون هوشمند موتورولا هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

عجب موتورولا هم زده تو کار تی وی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)