حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر پلی ۸ (Honor Play 8) یک موبایل بدون حسگر اثرانگشت دیگر از هوآوی

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | آنر، شایعات

سه روز پیش بود که  در ترنجی دیدیم که هوآوی Enjoy 9 با چیپست اسنپدراگون ۴۵۰ و بدون حسگر اثرانگشت رسما معرفی شد. امروز اما مشخصات یک موبایل دیگر از آنر منتشر می شود که حسگر اثرانگشت ندارد و این احتمالا آغاز یک رویکرد جدید از هوآوی برای موبایل های پایین و حتی میان رده است. آنر پلی ۸ (Honor Play 8) یک موبایل بدون حسگر اثرانگشت دیگر از هوآوی خواهد بود که امروز اطلاعات آن لو رفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

حدودا ۶ ماه پیش بود که آنر پلی 7 (Honor Play 7) ارزان ترین موبایل با نمایشگر دارای نسبت تصویر 18:9 با قیمت 95 دلار رسما معرفی شد. در حقیقت سری آنر پلی شخصیت پایین رده اقتصادی داشت تا اینکه دستگاهی با نام آنر پلی (Honor Play) در رده پرچمدار اقتصادی ارایه شد. حالا گویا آنر پلی ۸ (Honor Play 8) با همان راهبرد آنر پلی ۷ ارایه شده است.

مشخصات آنر پلی ۸

مشخصات آنر پلی ۸

مشخصات آنر پلی ۸

مشخصات آنر پلی ۸

مشخصات آنر پلی ۸

مشخصات آنر پلی ۸

نمایشگر ۶.۰۸۸ اینچی HD+ با نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ برای آنر پلی ۸ (Honor Play 8) احتمالا یک نمایشگر کم حاشیه با بریدگی نمایشگر است. بعید نیست که نمایشگر آنر پلی ۸ همانند هوآوی Enjoy 9 با بریدگی نمایشگر قطره طور ارایه شود.

چیپست آنر پلی ۸ یک هشت هسته ای با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتزی ناشناخته است و حافظه رم و داخلی به ترتیب ۳ و ۶۴ گیگابایت است که به ترکیب عجیب به شمار می رود. البته احتمالاً یک نسخه ۳۲ گیگابایتی باید وجود داشته باشد. همچنین پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا ۵۱۲ گیگابایت در دسترس خواهد بود!

پس از مدت ها به نظر می رسد که آنر یک موبایل با دوربین تکی ارایه خواهد کرد که رزلوشن ۱۳ مگاپیکسلی دارد و دوربین سلفی یک ۸ مگاپیکسلی است. باتری آنر پلی ۸ یک باتری ۲۹۲۰ میلی آمپری است و بزرگترین ویژگی قابل توجه آن را می توان اندروید ۹ دانست. ضخامت ۸ میلی متری و وزن ۱۵۰ گرمی نیز ابعاد و وزن مناسبی برای دستگاهی در این رده به شمار می رود.

نظر شما درباره آنر پلی ۸ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

اگه قیمت زیر ۱۰۰ دلار باشه قابل توجیهه
تنها نکته جذاب این گوشی اندروید ۹ هستش

علی شیخ زاده

https://www.gizmochina.com/2018/12/11/huawei-menpad-fine-employees-iphones/
آغاز تحریم اپل توسط چینی ها در پاسخ به تحریم هواوی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)