حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی آنر پلی ۸ (Honor Play 8) را ببینید

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | آنر، شایعات

دیروز بود که در ترنجی خواندیم آنر پلی ۸ (Honor Play 8) یک موبایل بدون حسگر اثرانگشت دیگر از هوآوی خواهد بود. البته با توجه به نسل قبلی آن یعنی آنر پلی ۷ می توان گفت که این اتفاق و دوربین اصلی تکی آن کاملا قابل پیش بینی بود. امروز اما طراحی آنر پلی ۸ (Honor Play 8) لو رفته که در ادامه آن را با هم ببینیم.

آنر پلی ۸

آنر پلی ۸

آنر پلی ۸ (Honor play 8) در طراحی ساده تر و یکتاتر است. یک نوار باریک دوربین و فلاش را در برمی‌گیرد که اگر کمی عریض تر بود، دوربین روی محور میانی آن قرار می گرفت و بهتر بود.

امسال هوآوی بر خلاف آنر پلی ۷ تلاش نکرده تا دوربین تکی شبیه دوربین های دوگانه دیده شود، بلکه خیلی مشخص دوربین تکی را در قاب دایره ای ساده خود در نظر گرفته است. اما می خواهم توجه شما را به موضوعی جلب کنم! به موقعیت فلاش دوربین و دوربین تکی توجه دارید؟ شما را یاد دستگاه خاصی نمی اندازد؟ طراحی فلاش آیفون Xr به این صورت است و این شباهت نه لزوما کپی، اما جالب است.

آنر پلی ۸

آنر پلی ۸

آنر پلی ۸ (Honor Play 8) در نمای جلو به ما دوربین سلفی در مرکز نمایشگر را نشان می دهد که احتمالا درون بریدگی نمایشگر قطره طور قرار بگیرد و شبیه به هوآوی Enjoy 9، دیگر میان رده جدید این شرکت باشد. لوگو آنر روی لبه پایین نمایشگر کاملا مشخص است.

آنر پلی ۸

آنر پلی ۸

بدنه آنر پلی ۸ احتمالا پلاستیکی باشد که برای دستگاهی در رده قیمتی حدودی زیر ۱۵۰ دلار، طبیعی است. دیروز در ترنجی برای مشخصات سخت افزاری آنر پلی ۸ خواندیم که چیپست آنر پلی ۸ یک هشت هسته ای با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتزی ناشناخته است و حافظه رم و داخلی به ترتیب ۳ و ۶۴ گیگابایت است که به ترکیب عجیب به شمار می رود. البته احتمالاً یک نسخه ۳۲ گیگابایتی باید وجود داشته باشد. همچنین پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا ۵۱۲ گیگابایت در دسترس خواهد بود!

باتری آنر پلی ۸ یک باتری ۲۹۲۰ میلی آمپری است و بزرگترین ویژگی قابل توجه آن را می توان اندروید ۹ دانست. ضخامت ۸ میلی متری و وزن ۱۵۰ گرمی نیز ابعاد و وزن مناسبی برای دستگاهی در این رده به شمار می رود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید آنر پلی ۸ دستگاه موفقی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ehsan1102000

پایین رده ای بدون حسگر اثر انگشت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)