حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین موبایل آنر با سوراخ نمایشگر و حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر تاریخ ۲ بهمن معرفی خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | آنر

سه روز قبل بود که ۲۶ آذر را برای تاریخ معرفی رسمی هوآوی نوا ۴ خط کشیدیم. جای تعجب ندارد که آنر یعنی زیربرند فعال و موفق هوآوی هم اولین دستگاه خود را با ترند محبوب “سوراخ نمایشگر” وارد بازار کند. در همین راستا خبر می رسد که اولین موبایل آنر با سوراخ نمایشگر و حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر تاریخ ۲ بهمن معرفی خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همانطور که در تصویر اصلی مطلب که دعوت نامه رسمی آنر، احتمالا برای معرفی آنر ویوو ۲۰ (Honor View 20) است، می بینید، شاهد یک موبایل با سوراخ نمایشگر در سمت چپ آن هستیم.

سوراخ نمایشگر آنر

سوراخ نمایشگر آنر

هر چند حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر هنوز در این پوستر رسمی برای موبایل پرچمدار جدید آنر مشخص نشده است اما با توجه به اینکه آنر مجیک ۲ از این شرکت با همین فناوری ارایه شده است، احتمالا آنر ویوو ۲۰ نیز همین فناوری را داشته باشد.

شعار نوشته شده روی پوستر هم “نادیدنی ها را ببین” است که می تواند به دوربین خوب اشاره کند. با توجه به اینکه حدسیان پیرامون آنر ویوو ۲۰ است و این دستگاه در رده پرچمدار خواهد بود، چیپست کایرین ۹۸۰ هوآوی در قلب آن خواهد تپید، البته، احتمالا!

به این ترتیب احتمالا پس از سامسونگ و هوآوی این آنر باشد که اولین موبایل خود با سوراخ نمایشگر را عرضه می کند. البته تا تاریخ معرفی یعنی ۲ بهمن فاصله زیادی داریم و این روزها در روزهای آخر پاییز بیشتر منتظر رونمایی از نسل اول موبایل ها با سوراخ نمایشگر یعنی سامسونگ گلکسی A8s و هوآوی نوا ۴ هستیم. نظر شما چیست؟‌ آنر ویوو ۲۰ می تواند دستگاه موفقی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
siavash-t

خوب شد یه شرکت یه چیزی رو کرد!

علی شیخ زاده

انر مجیک 2 که عالیه باید دید وی 20 چیکار میکنه

chalton

دوستان ترنجی چند سوال؟؟؟؟؟
چرا هواوی انقدر تقلید میکنه؟؟
چرا یه گوشی معرفی میکنه بیش از 80 درصد اون گوشی تقلید از برندهای دیگه مخصوصا سامسونگ و اپل هست؟؟؟
چرا تا یه خبر از سوراخ نمایشگر گوشی سامسونگ اومد بیرون 48 ساعت بعد هواوی گفت گوشی با سوراخ نمایشگر میخوایم بزنیم؟؟؟؟؟و خیلی از چراهای دیگه که سن یاری نمیکنه.
تقلید های هواوی به وسعت سرزمین روسیه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)