حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مرورگر جدید مایکروسافت با نام Anaheim بر پایه کرومیوم توسعه داده خواهد شد و جایگزین اج (Edge) می شود

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | مایکروسافت

مایکروسافت چند سالی هست که قویا روی مرورگر اج (Edge) خود سرمایه گذاری برای توسعه و بازاریابی داشته است اما حقیقت را کاربران نشان می دهند و آن ها اج را در بین انتخاب های خود خیلی کمرنگ می بینند. حالا به نظر می رسد ساتیا نادلا می خواهد یک بار برای همیشه با تغییر بزرگ خود را در بین انتخاب های کاربران ببیند. در حقیقت خبر می رسد که مرورگر جدید مایکروسافت با نام Anaheim بر پایه کرومیوم توسعه داده خواهد شد و جایگزین اج (Edge) می شود و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم.

طبق گزارش ها مایکروسافت روی مرورگر جدید به کدنام Anaheim که بر پایه کرومیوم توسعه داده و جایگزین اج (Edge) خواهد شد کار می کند و این می تواند امیدوار کننده باشد و در عین حال ناراحت کننده ظاهر شود.

خوشحال کننده برای طرفداران مایکروسافت چون بالاخره یک رقیب خوب برای کروم، فایرفاکس و اپرا تحت برند محبوب آن ها ارایه می شود. می دانیم که گوگل کروم و اپرا بر پایه کرومیوم توسعه داده شده اند و سریع تر از مایکروسافت اج هستند.

ناراحت کننده هم از این بابت که بالاخره مایکروسافت شکست را پذیرفته و سرمایه گذاری های بزرگ خود روی موتور Edgehtml را حداقل امروز که عنوان می شود، نادیده خواهد گرفت. البته این تغییر مثبت تر است چون مایکروسافت با این همه کاربر ویندوز اگر بتواند مرورگر بهتر از کروم ارایه کند آنگاه رونق به تمام سرویس های آن ها از موتور جستجو بینگ گرفته تا اوت لوک و … خواهد آمد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید مایکروسافت موفق خواهد شد تا پروژه مرورگر جدید خود با کدنام Anaheim را درخشان ارایه نماید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کهکشان

امیدوارم مثل کروم باشه با مصرف رم کمتر

I love htc

عالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)