حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مرورگر جدید مایکروسافت اج برپایه کرومیوم رسما برای دانلود آماده شد + لینک دانلود

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، مایکروسافت

حدودا دوماه پیش بود که در ترنجی خواندیم مرورگر جدید اج کرومیوم مایکروسافت ۲۵ دی ۹۸ معرفی می شود و آن زمان نسخه آزمایشی برای دانلود در دسترس بود. امروز طبق وعده در نهایت مرورگر جدید مایکروسافت اج برپایه کرومیوم رسما برای دانلود آماده شده و در ادامه با هم در کنار لینک دانلود درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

مرورگر جدید مایکروسافت

مرورگر جدید مایکروسافت

مرورگر جدید مایکروسافت

امروز مایکروسافت مرورگر وب جدید Edge را برای نصب روی ویندوز و مک در دسترس قرار داده است. مرورگر Edge جدید براساس پروژه منبع باز Chromium ساخته شده است و باعث می شود از این نظر مشابه Google Chrome باشد. مایکروسافت Edge جدید را در دسامبر سال ۲۰۱۸ رونمایی کرد، هنگامی که تصمیم گرفت از توسعه بیشتر موتور مرورگر خود به نفع جابجایی به پایگاه داده Chromium جلوگیری کند.

این یک کار بزرگ بود و بعد از گذشت بیش از یک سال از آزمایش سرانجام Edge جدید آماده است. شما می توانید اولین نسخه پایدار را برای Windows و Mac از اینجا دانلود کنید.

دانلود مرورگر جدید مایکروسافت اج

گفته می شود اگر ویندوز ۱۰ دارید در چند مقطع طی چند ماه آینده مایکروساف اج جدید را به عنوان آپدیت دریافت خواهید کرد. روند مهاجرت در هفته های آینده با زیر مجموعه ای از کاربران در حلقه پیش نمایش ویندوز منتشر خواهد شد (این همان چیزی است که مایکروسافت به دلایلی آزمایش بتا خود را خوانده است).

همگام سازی رمزهای عبور، موارد دلخواه و تنظیمات در دستگاهها، در حالی که بینگ به شما امکان می دهد فقط برای جستجو امتیاز بدست آورید. مجموعه های موجود در Edge جدید و همچنین مجموعه ای جامع از ابزارهای یادگیری و دسترسی است. یک حالت اینترنت اکسپلورر همچنین در صورت نیاز به دسترسی به یک وب سایت باستانی(!)  که خواستار آن هستید نیز وجود دارد.

اولین ساخت پایدار مایکروسافت اج ۷۹ است (زیرا این شرکت از نسخه Chromium استفاده می کند). این به طور مستقل در یک دوره “تقریباً شش هفته” به روز می شود.

شما مرورگر جدید مایکروسافت اج را دانلود کرده اید؟ چه دلیل محکمی وجود دارد که از گوگل کروم به مایکروسافت اج کرومیوم کوچ کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The Destroyer

comment image
comment image
comment image
comment image
comment image
comment image
comment image

دوستان نظرتون چیه اگه #این شیائومی می ۱۰ باشه؟
مثل اینکه اثر انگشت اولتراسونیک هم داره!

The Destroyer

البته در مورد صحت اطلاعاتش چیزی نمی‌دونم و منبع هم آنچنان معتبر نیست…

ALiKiNG

عکس ها بنظرم فیک میان
عکسی ک بای پاره اجر هست رو ببین
انحنای سمت راست غیرعادیه

The Destroyer

گفتم که…
ممکنه درست نباشن…

ahmad

فقط من متوجه نشدم مرورگر اج با حساب گوگل سینک میشه یا حساب مایکروسافت ؟ اخه الان همه ی پسورد هامو از کروم برداشت

Mahdi

امتیاز دوربین ایسوس راگ فون ۲ اومد

Mahdi

جناب عطایی پوشش بدید لطفا

Milad7

افتضاحه نوه ی همون ie هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)