حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مرورگر جدید اج کرومیوم مایکروسافت ۲۵ دی ۹۸ معرفی می شود، نسخه آزمایشی را هم اکنون دانلود کنید

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | اینترنت

مایکروسافت روزی روزگاری پرطرفدارترین مرورگر گرافیکی اینترنت را داشت. اینترنت اکسپلورر بدون شک جز اولین تجربه های کاربری ما از اینترنت بوده است اما حالا کسی آن را دوست ندارد، یعنی سال‌هاست که دوست ندارد. مایکروسافت این را می داند، نامش را به اج تغییر داد و لوگو آن را تا حدودی متفاوت کرد اما این ها کارگر نبود. دو روز پیش بود که در ترنجی لوگو جدید مایکروسافت اج (Edge) را دیدیم. امروز نیز خبر می رسد که مرورگر جدید اج کرومیوم مایکروسافت ۲۵ دی ۹۸ معرفی می شود و می توانید نسخه آزمایشی را هم اکنون دانلود کنید. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

مرورگر جدید اج کرومیوم مایکروسافت

 

 

اخیرا مایکروسافت از لوگوی جدید مرورگر Edge رونمایی کرده و حال تاریخ عرضه مایکروسافت اج کرومیوم مشخص شده است. نسخه نهایی مرورگر Edge مبتنی بر کرومیوم برای سیستم عامل ویندوز 10، ویندوز 8، ویندوز 7 و macOS عرضه خواهد شد. امروز نسخه جدیدی از این مرورگر منتشر شده که احتمالا دارای ویژگی های موجود در نسخه نهایی است.

در ماه های گذشته مایکروسافت نسخه آزمایشی این مرورگر را عرضه و خبر از انتشار نسخه نهایی آن در اوایل سال ۲۰۲۰ داده بود. نسخه جدید این مرورگر که امروز برای کاربران عرضه شده، دارای قابلیت همگام سازی پسورد، تاریخچه و سایت های موردعلاقه کاربران است.

لوگوی جدید این مرورگر، شباهت زیادی به لوگوی اینترنت اکسپلورر نداشته و بیشتر شبیه به یک موج است. لوگوی قدیمی مرورگر مایکروسافت حرف e آبی رنگ بود که برای مدت ۲۰ سال آن را مشاهده کرده بودیم.

مایکروسافت چندین ویژگی برای کسب و کارها به مرورگر جدید خود اضافه کرده است. برای مثال می توان با تایپ در آدرس بار، همکاران و یا محل دفتر را پیدا کرد. این قابلیت ها به علت استفاده از Microsoft Search در این مرورگر قابل دسترس هستند.

شما می توانید از لینک زیر نسخه آزمایشی اج کرومیوم را دانلود کنید:

مایکروسافت اج بتا

مایکروسافت اج بتا

دانلود مرورگر اج کرومیوم مایکروسافت (تپ کنید)

نظر شما چیست؟ مایکروسافت می تواند تاج و تخت خود را گوگل پس بگیرد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

جاست فایرفاکس 😛

Milad7

وات؟ کی با وی پی ان دیس زده =))

Amir galaxy

🤣

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)