حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی مخصوص بازی Nubia Red Magic 2 با اسنپدراگون ۸۴۵ در بنچمارک ها دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | ZTE، بنچمارک، شایعات

هفت ماه پیش بود که گوشی موبایل مخصوص بازی Nubia Red Magic با چراغ LED RGB و قیمت ۴۰۰ دلار رسما معرفی شد. پس از موفقیت قابل توجه آن می بینیم که ZTE به فکر ارایه نسل دوم نوبیا رد مجیک است اما در ارایه آن به نوعی اگر و اما وجود داشت. یک هفته پیش در ترنجی خواندیم که اگر سرمایه گذاری جمعی برای نسل دوم موبایل مخصوص بازی خود در سایت jd.com موفق باشد، گوشی مخصوص بازی Nubia Red Devil یا شاید هم دستگاهی با نام Nubia Red Magic 2 ارایه می شود که برجسته ترین ویژگی آن را می توان ۱۰ گیگابایت حافظه رم دانست. امروز به نظر می رسد که تصمیم ZTE بر ارایه دستگاه قطعی تر است چون گوشی مخصوص بازی Nubia Red Magic 2 با اسنپدراگون ۸۴۵ در بنچمارک ها دیده شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

بنچمارک Antutu گوشی مخصوص بازی Nubia Red Magic 2

بنچمارک Antutu گوشی مخصوص بازی Nubia Red Magic 2

در تصویر بالا امتیار نزدیک به ۳۲۰ هزار در بنچمارک Antutu را برای گوشی مخصوص بازی Nubia Red Magic 2 می بینیم. امتیاز قابل توجهی است که با این چیپست کسب شده و یا نشان از بهینه سازی عالی (نیمه پر لیوان) و یا تقلب (نیمه خالی لیوان) دارد. البته پیش از این موبایل های مخصوص بازی با این چیپست توانسته بودند امتیاز مشابه اما کمی پایین تر را ثبت کنند.

بنچمارک گوشی مخصوص بازی Nubia Red Magic 2

بنچمارک گوشی مخصوص بازی Nubia Red Magic 2

مدل عددی گوشی مخصوص بازی نوبیا رد مجیک ۲ عبارت است از NX619J که در تمام بنچمارک ها یکسان است

در بنچمارک ناشناس بالا نیز مشخصات دیگری به جز چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ از گوشی مخصوص بازی Nubia Red Magic 2 منتشر شده است. از جمله این موارد می توان به ۸ گیگابایت حافظه رم و نمایشگر FHD+ اشاره کرد. مدل عددی گوشی مخصوص بازی نوبیا رد مجیک ۲ عبارت است از NX619J که در تمام بنچمارک ها یکسان است.

بنچمارک گوشی مخصوص بازی Nubia Red Magic 2

بنچمارک گوشی مخصوص بازی Nubia Red Magic 2

در بنچمارک CPU محور GeekBench اما حافظه رم ۶ گیگابایتی برای گوشی مخصوص بازی Nubia Red Magic 2 شاهد هستیم. سیستم عامل اندروید ۹ برای نوبیا رد مجیک ۲ می تواند خبر خوبی باشد و در نهایت امتیازی که چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ روی این بنچمارک ثبت می کند کاملا قابل انتظار است.

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد معرفی مخصوص بازی ZTE خیلی هم دور نباشد.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

مشکلش حافظه رمشه خیلی پایینه دربرابر رقبای گیمینگ
راستی گلکسی اس ۱۰ در سه مدل عرضه میشه با سه نمایشگر متفاوت

CAPCOM

ابلهی که میای منفی میدی اگه خوشت از نظر من نمیاد خوب نخون چرا سرجنگ داری

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)