حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی مخصوص بازی Nubia Red Devil با ۱۰ گیگابایت حافظه رم ارایه می شود

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | ZTE

شش ماه پیش بود که ابتدا برند مخصوص بازی Red Magic از زیربرند ZTE یعنی شرکت Nubia معرفی شد و سپس گوشی موبایل مخصوص بازی Nubia Red Magic با چراغ LED RGB و قیمت ۴۰۰ دلار رسما معرفی شد. حالا به نظر می رسد نسل دوم این موبایل مخصوص بازی ZTE طراحی نهایی شده اما منابع مختلف نام های مختلف گوشی مخصوص بازی Nubia Red Devil و یا nubia Red Magic 2 را برای آن عنوان کرده اند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گوشی مخصوص بازی ZTE Nubia Devil

گوشی مخصوص بازی ZTE Nubia Devil

به نظر می رسد که ZTE صفحه مخصوص سرمایه گذاری جمعی برای نسل دوم موبایل مخصوص بازی خود در سایت jd.com باز کرده است و بخشی از مشخصات آن را عنوان کرده است. پیش از گوشی مخصوص بازی Nubia Red Devil با حافظه رم ۱۰ گیگابایتی باید بگوییم که شیائومی دو موبایل با حافظه رم ۱۰ گیگابایتی معرفی کرده است. دو هفته پیش ابتدا گوشی مخصوص بازی شیائومی بلک شارک هِلو (Black Shark Helo) با 10 گیگابایت حافظه رم و قیمت 605 دلار معرفی شد. سپس شیائومی می میکس ۳ (Mi Mix 3) با ۱۰ گیگابایت حافظه رم، طراحی کشویی و شارژر وایرلس درون جعبه معرفی شد.

انتظار داریم که گوشی مخصوص بازی Nubia Red Devil با چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی ارایه خواهد شد اما بخش مهم در قسمت سیستم خنک کننده آن است. با سیستم خنک کننده مایع + سیستم خنک کننده بادی (Air) این دستگاه می تواند تا ۱۳.۲ درجه سانتی گراد خنک تر باشد و عملکرد CPU را تا ۷۰٪ افزایش پیدا می کند. سیستم عامل اندروید ۹ است.

گوشی مخصوص بازی Nubia Red Devil با دو دکمه اضافه ویژه روی لبه ارایه می شود و در جهت تجربه 4D برای بازی، صدای ۳ بعدی و صدا DTS 7.1 کاناله دارد و با توجه به صحنه های بازی ویبره هم می زد. قیمت این دستگاه حدود ۵۶۱ دلار خواهد بود.

درباره زمان عرضه این موبایل مخصوص بازی از سوی ZTE خبر خاصی نیست. در صورت رسیدن به سرمایه اعلام شده، این دستگاه تولید خواهد شد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید موبایل مخصوص بازی جذابی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

عالیه عاشقه گوشیهای گیمینگم ویبره حین بازی آدمو یاد دوال شوک پلی استیشن میندازه

Shiral

عالیه اما کلا استقبال چندانی از این گوشی ها نخواهد شد

Alif16

خاک تو سر چینی ها از اسم لومیا هم کپی کردن نوبیا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)