حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب اپل ایرپاد ۲ (AirPod 2) لو رفت

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، شایعات

حدودا هشت ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم ایرپاد 2 (AirPods 2) با عمر باتری بهتر، مقاومت در برابر آب و قابلیت حذف نویز معرفی خواهد شد. چهار ماه پس از آن گزارش مشابهی داشتیم که می گفت ایرپاد جدید اپل با ضد آب و با قابلیت حدف نویز (Noise Canceling) سال 2019 عرضه می شوند. امروز اما اطلاعات بیشتری را می بینیم که قاب اپل ایرپاد ۲ (AirPod 2) را به ما نشان می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

اپل ایرپاد ۲

اپل ایرپاد ۲

به صورت کلی تفاوت زیادی بین قاب اپل ایرپاد ۲ (AirPod 2) و قاب ایرپاد ۱ دیده نمی شود. پورت لایتنینگ هنوز زیر آن قرار دارد و یک قاب سفید براق با گوشه های کاملا گرد را شاهد هستیم که به راحتی در جیب شما جای بگیرد.

ایرپاد نسل اول کاستی های داشت اما این نسل اولین تلاش اپل برای ورود به دسته بندی هندزفری های کاملا بی سیم است که برای تلاش اول بودن فوق العاده عمل کرد. از جمله کاستی هایی که گفته شد می توان به نبود قابلیت حذف نویز، ضد آب نبودن و عمر باتری کم اشاره کرد. در نسل دوم ایرپاد اما شایعات به ما می گویند که احتمالا از چیپست W2 استفاده شود، همان چیپستی که در اپل واچ 3 استفاده شد و مصرف وای فای و بلوتوث را تا 50٪ نسبت به W1 استفاده شده در نس اول ایرپاد کاهش می دهد! این خود وعده پیشرفت ویژه ای در عمر باتری را می دهد اما قابلیت های دیگری وجود دارد که بخواهد مصرف انرژی را ببرد بالا!

قابلیت حذف نویز که احتمالا به ایرپاد ۲

یرای مثال قابلیت حذف نویز که احتمالا به ایرپاد ۲ اضافه شود خود مصرف انرژی قابل توجهی خواهد داشت. خوشبختانه ایرپاد 2 قابلیت ضد آب بودن را دارد که برای چنین دستگاهی حقیقتا از نیازهای اولیه به شمار می رود. خبر بهتر این است که قیمت ایرپاد 2 حتی کاهش پیدا خواهد کرد اما خبر این است که تا اوایل سال 2019 خبری از ایرپاد 2 نیست!

علاوه بر این به نظر می‌رسد که اپل می‌خواهد یکی از قابلیت‌های هندزفری های کاملاً بی سیم سامسونگ Gear iConx را بهایرپاد های جدید خود اضافه کند و آن چیزی نیست جز حسگرهای پایش علائم حیاتی از جمله ضربان قلب! این می‌تواند خبر خوبی باشد و هندزفری های کاملا بی سیم اپل را تبدیل به یک ابزار مناسب برای ورزش و پایش فعالیت های ورزشی تبدیل کند. گفته می شود که ایرپادهای جدید با قاب جدید برای پشتیبانی از شارژ بی سیم جدید و سریع تر اپل هم به روز خواهد شد.

نظر شما چیست؟ اهل استفاده از هندزفری های کاملا بی سیم هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

امکاناته خوبی داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)