حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایرپاد جدید اپل با ضد آب و با قابلیت حدف نویز (Noise Canceling) سال 2019 عرضه می شوند

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، شایعات

هرچند که اولین هندزفری های کاملاً بی سیم را اپل تولید نکرده اما پر نفوذ ترین آنها را ساخته است. اولین نسل هدفون های کاملا بی سیم در بازار موبایل را می توان ساخت و سامسونگ و مدل Gear iConx دانست. هندزفری هایی که قابلیت های بسیاری از جمله پایش ضربان قلب، حافظه مستقل و مربی همراه را نیز با خود داشتند. پس از آن اپل با ارائه ایرپادهای بی سیم خود موفق ترین هندزفری های کاملا بی سیم را در صنعت موبایل ارایه کند. حالا قرار است که نسخه گران تر، پیشرفته تر و پرقدرت تر از این هندزفری های کاملاً بی سیم اپل ارائه شوند. در ادامه مطلب همراه باشید تا درباره نسل بعدی ایرپادهای اپل بیشتر صحبت کنیم.

پیش از این در ترنجی خواندیم که ایرپاد 2 (AirPods 2) با عمر باتری بهتر، مقاومت در برابر آب و قابلیت حذف نویز معرفی خواهد شد. گفته می‌شود که نسل بعدی ایرپادهای اپل با قابلیت حذف نویز (Noise Canceling) و البته مقاومت در برابر آب ارائه شوند. در حقیقت این هندزفری های کاملاً بیسیم اپل آن قدر ضد آب نیستند که بخواهیم با آن ها شنا کنیم بلکه در مقابل بارش باران یا شاید حتی دوش گرفتن مقاوم باشند. این خیلی خوب است، چه کسی را می شناسید که بخواهد با هندزفری بلوتوث شنا کند؟ اما من افراد زیادی می شناسم که می خواهند با هندزفری بلوتوث دوش بگیرند! از طرف دیگر این اعتماد به نفس که شما با هندزفری های بلوتوث خود به راحتی زیر باران قدم بزنید نیز موضوع خوبی است.

علاوه بر این به نظر می‌رسد که اپل می‌خواهد یکی از قابلیت‌های هندزفری های کاملاً بی سیم سامسونگ Gear iConx را به ایرپاد های جدید خود اضافه کند و آن چیزی نیست جز حسگرهای پایش علائم حیاتی از جمله ضربان قلب! این می‌تواند خبر خوبی باشد و هندزفری های کاملا بی سیم اپل را تبدیل به یک ابزار مناسب برای ورزش و پایش فعالیت های ورزشی تبدیل کند. گفته می شود که ایرپادهای جدید با قاب جدید برای پشتیبانی از شارژ بی سیم جدید و سریع تر اپل هم به روز خواهد شد.

از نظر قیمتی اما شایعه قبلی که به ما می‌گفت احتمالاً هندزفری های کاملاً بی سیم اپل در نسل جدید خود با قیمتی ارزان تر ارائه شوند را نقض می‌کند و به ما می‌گوید که شاید اپل بخواهد همانند آیفون های خود که قیمتی بالا و متوسط (آیفون های SE) دارند، هندزفری های بی سیم خود را نیز با همین قیمت گذاری در دو رده ارائه نماید.

نظر شما چیست فکر می‌کنید؟ که هنوز جا دارد اپل هندزفری های کاملا بی سیم خود را گران تر کند؟ همچنین این شایعات به ما می گویند که احتمالا شاید عرضه ایرپادهای جدید اپل در سال 2019 باشیم!

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

موقع معرفی میبینی هرجا تو اینستا تلگرام و … مینویسن قابلیت حذف صداهای مزاحم اولین بار توسط اپل!
اونطرفم چند نفر غش میکنن واسش!

siavash-t

? جالب بود. اما در مورد خبر به نظرم ایرپاد بی سیم اپل مثل نسخه سیمی تو گوش دادن به موزیک عالی باشه، ولی تو مکالمه باز هم فکر نکنم به پای نسخه سیمی برسه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)