حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایرپاد 2 (AirPods 2) با عمر باتری بهتر، مقاومت در برابر آب و قابلیت حذف نویز معرفی خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | اپل

اپل مشتریان زیادی دارد، این مشتریان نیازهای ویژه ای دارند و شرکت های زیادی از تولید لوازم جانبی برای محصولات اپل و به خصوص آیفون امرار معاش می کنند. حال سوال اینجاست که چرا اپل خودش نباید وارد چنین بازاری شود و سود آن را نصیب خودش کند؟ ایرپاد (AirPod) خود نمونه بارزی از این تفکر است. ایرپادهای اپل یکی بهترین هندزفری های کاملا بیسیمی است که تا کنون تولید شده و توجه تعداد زیادی از کاربران را به خود جلب کرده است. حالا شایعات به ما می گوید که ایرپاد 2 (AirPods 2) با عمر باتری بهتر، مقاومت در برابر آب و قابلیت حذف نویز معرفی خواهد شد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره ایرپاد 2 اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

اپل ایرپاد 2

اپل ایرپاد 2

ایرپاد نسل اول کاستی های داشت اما این نسل اولین تلاش اپل برای ورود به دسته بندی هندزفری های کاملا بی سیم است که برای تلاش اول بودن فوق العاده عمل کرد. از جمله کاستی هایی که گفته شد می توان به نبود قابلیت حذف نویز، ضد آب نبودن و عمر باتری کم اشاره کرد. در نسل دوم ایرپاد اما شایعات به ما می گویند که احتمالا از چیپست W2 استفاده شود، همان چیپستی که در اپل واچ 3 استفاده شد و مصرف وای فای و بلوتوث را تا 50٪ نسبت به W1 استفاده شده در نس اول ایرپاد کاهش می دهد! این خود وعده پیشرفت ویژه ای در عمر باتری را می دهد اما قابلیت های دیگری وجود دارد که بخواهد مصرف انرژی را ببرد بالا!

برای مثال قابلیت حذف نویز که احتمالا به ایرپاد 2 اضافه شود خود مصرف انرژی قابل توجهی خواهد داشت. خوشبختانه ایرپاد 2 قابلیت ضد آب بودن را دارد که برای چنین دستگاهی حقیقتا از نیازهای اولیه به شمار می رود. خبر بهتر این است که قیمت ایرپاد 2 حتی کاهش پیدا خواهد کرد اما خبر این است که تا اوایل سال 2019 خبری از ایرپاد 2 نیست!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ایرپاد 2 موفق تر از ایرپا 1 ظاهر شود؟ پاسخ خود را با توجه به نبود جک 3.5 میلی متری روی آیفون ها بیان کنید!

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Minipro

قابلیت حذف نویز واقعا تجربه شنیداری موسیقی رو ارتقا میده

Peiman

علاوه بر اینها حتما باید یه طراحی بهتر داشته باشه. طراحی این نسل اصلا جالب نیست

ahmad

پیمان جان بنظر من یکی از بهترین طراحی ها هست

Peiman

نظرت محترمه اما می‌تونه خیلی بهتر از این باشه . مثل این می مونه که اپل اومده با قیچی سیم ایرپاد های قدیمی شو بریده . علاوه بر اون وقتی افرادی رو میبینم که از این ایرپاد استفاده میکنند جلوه خوبی نداره .

ahmad

پیمان جان هدفون هذی بی سیم شرکتهای دیگه رو ببین یا گرد هستن اندازه تخم مرغ یا شکل بدی دارن جز این و چندتا مدل معروف که طراحی خوبی دارن بقیه جیزی خاصی ندارن حتی هدفون جبرا که تو فون ارنا نمره عالی گرفت

علی شیخ زاده

به نظر طراحی خوبی ندارن احساس میکنم موقع گوش دادن ب موسیقی صدای اطراف شنیده میشه و اون بیسی ک باید داشته باشن رو ندارن نمیدونم واقعا اینجوریه یا نه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)