حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست سرعت وان پلاس 6T با آیفون Xs مکس

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | اپل، تست، تست سرعت، مقایسه، وان‌پلاس

وان پلاس 6T می تواند یکی از سریع ترین پرچمدارهای بازار باشد اما نه لزوما لوکس ترین و کامل ترین آن ها. این تست، تست سرعت است پس دست وان پلاس 6T باید پر باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تست سرعت وان پلاس 6T با آیفون Xs مکس را با هم ببینیم.

آیفون Xs مکس بزرگترین آیفون اپل است که می تواند برای خیلی ها مورد توجه باشد، به خصوص با پرچمدارهای بین ۶.۲ تا ۶.۵ اینچی اندرویدی مقایسه می شود که این روزها همه جا پراکنده شده اند! به همین صورت تست سرعت وان پلاس 6T با آیفون Xs مکس می تواند جذاب باشد.

تست سرعت Phonebuff را هم ما می شناسیم، حداقل شما خوره ترها که پایه ترنجی هستید حتما می شناسید. مدتی هست که این تست سرعت معنادارتر از باز کردن برنامه و بازی ها در کنار هم شده است. درون برنامه باید کاری انجام شود. مثلا اگر ورد یا اکسل باز می شود باید یک فایل جان دار درون آن اجرا شود، اگر برنامه دوربین باز می شود، عکسی گرفته شود، ویرایش شود و مثال های دیگر.

موبایل های اندرویدی این روزها نرم افزارها و حتی برخی بازی ها را سریع تر از آیفون ها اجرا می کنند اما آیا درون نرم افزار هم سریع ترند؟ این تست به ما نشان می دهد که اینطور نیست. وان پلاس 6T شاید دستگاه سریعی باشد اما نه درون نرم افزارها. هر چند این را هم از یاد نبرید که این کاربردها لزوما کاربردهای روزمره همه کاربران نیست یا اینکه شما هیچ وقت این همه بازی و برنامه با هم باز نمی کنید ولی این به صورت کلی به شما کمک می کند که دید صحیح ترین از توان دستگاه ها بدست آورید.

نظر شما چیست؟ آیفون Xs مکس ۱۱۰۰ دلاری یا وان پلاس 6T با قیمت ۵۲۹ دلاری؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.k77

ای کاش یک تست هم بین سونی و آیفون میشد. تو بخش سرعت وانپلاس و سونی همیشه بهترین های اندروید بودند. البته هواوی هم خوب پیشرفت کرده تو این بخش منتهی به نطرم از لحاظ عملکرد کلی یعنی شبیه به تستی که انجام شده سونی بهترین اندروید باشه ( نظر شخصی) . البته احساس میکنم از xz3 سرعت سونی به نسبت کم تر شده!!

erfan520

به نظرم اونقدر موبایل ها سریع و پرقدرت شدن که ساختار مقایسه ها داره عوض میشه

الآن انتخاب گوشی شامل فاکتورهایی مثل قیمت، رابط کاربری، کیفیت ساخت، و نکته ی مهمی که برای خیلیا مهمه برند موبایل هست که خیلیا با علم به اینکه شاید برند دیگه ای بهتر باشه بازم طرف برند مورد نظر خودشون میرن
برای خودم سالهاست خرید فقط به برند مورد نظر خودم برمیگرده بدون در نظر گرفتن بقیه فاکتورها چون برام سهولت استفاده مهمه و سادگی رابط کاربری

علی شیخ زاده

بله اختلاف سلیقه ها همیشه حرف اول و میزنه

علی شیخ زاده

در پردازش های سنگین برتری با اپله

Milad7

Xs Mas اسمارت فون دوست داشتني هست

REZA

ببخشید بی ربطه به پست الان تو توییتر یه توبیت دیدم گفته شده اچ تی سی مدل یو13 رو توی سال 2019 ارائه نمیده ولی روی چیز دیگه ای کار میکنه اینم لینک

https://twitter.com/Phandroid/status/1063498535444848640?s=19

فک کنم شایعاتی که میگفتن دیگه شاید گوشی نزنه داره واقعا اتفاق میفته!

CAPCOM

اچ تی سی واقعا حیف شد، اولین موبایل اندرویدی اولین گوشیه آلومینیومی اولین گوشی با دوربین دوگانه اولین گوشی با نمایشگر ۳D ، اولین گوشی با چیپست اسنپدراگون، تاریخ فراموش نمیکند
اما مقایسه آیفون با اندروی همیشه ناعادلانست آی او اس همیشه بهینه بوده

AMIRT22665

اولین حسگر اثر انگشتم نبود؟

siavash-t

اینها واقعا فقط یه عامله برای بازاریابی و فروش بیشتر گوشی ها. وگرنه این تفاوت های کوچک تو زندگی واقعی زیاد به چشم نمیان. همه پردازنده ها قوی تر شده اند و عملا تفاوت خیلی چشمگیری بین گوشی ها نیست، مگر در بنچمارک ها‌. همین.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)