حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی موبایل مخصوص بازی Nubia Red Magic با چراغ LED RGB و قیمت ۴۰۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

6 سال قبل | 9 دیدگاه | ZTE

پس چند شایعه درباره گوشی مخصوص بازی نوبیا رد مجیک (Nubia Red Magic) که البته قبلا نوبیا رد دویل (Nubia Red Devil) عنوان شده بود، حالا نوبت به معرفی رسمی آن است و جالب اینکه ما هیجان زده شده ایم! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببندید شما هم از دیدن آن هیجان زده می شوید؟

خب مسلما اولین دلیل هیجان زده بودن ما این است که دستگاهی را می بینیم که قبلا ندیده بودم یا لو نرفته بود! طراحی گوشی مخصوص بازی نوبیا رد مجیک (Nubia Red Magic) نقطه قوت آن خواهد بود چون متمرکز بر علایق مخاطبین هدف آن است! در حقیقت این گوشی مخصوص بازی اولین در دسته بندی خود دست که با ویژگی محبوب علاقه مندان بازی ارائه شده است، یعنی LED RGB و دقیقا به شکلی روی دستگاه قرار گرفته که طراحی کلی را فدا نکند! اینLED توانایی تولید 16 میلیون رنگ را دارد.

گوشی مخصوص بازی نوبیا رد مجیک

گوشی مخصوص بازی نوبیا رد مجیک

طراحی زیر روی قاب پشتی نیز خود جلوه ویژه ای به دستگاه بخشیده و میزبان دوربین تکی 24 مگاپیسکلی در کنار حسگر اثرانگشت است. این دستگاه نیز دکمه مخصوص حالت بازی دارد که با فشردن آن تمام منابع سخت افزاری در جهت بازی متمرکز می شود. جالب است که بدانید شایعه سیستم خنک کننده متکی بر هوا نیز حقیقت داشته است!

قسمت خوشمزه نوبیا رد مجیک را می توان در قیمت ۴۰۰ دلاری آن دانست که یکی از دلایل این قیمت مناسب را می توان چیپست سال گذشته اما همچنان قدرتمند اسنپدراگون 835 دانست که البته با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می شود. باتری 3800 میلی آمپر، اندروید 8.1 و البته اندازه نمایشگر احتمالا به دلیل هیجان نویسنده از جا افتاده اما مشخصا کم حاشیه و با نسبت تصویر 18:9 ارائه می شود!

به صورت کلی شاید اسنپدراگون 845 در لیست مشخصات غایب باشد اما قیم ۴۰۰ دلار همچنان بیشتر از انتظار شما امکانات ارائه می کند! نظر شما چیست؟ گوشی مخصوص بازی نوبیا رد مجیک را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

اوه اوه عجب چیز خفنی. بهترین طراحی بین گوشی های گیمینگ داشته تا الان بقیه چیزا هم عالیه

mosayebso

جاابه دوربین پشتش هم ساخت سامسونگ هس با فناوری تتراسل و ایزوسل
از نظر مشخصات سخت افزاری برای این قیمت عالیه
بخصوص که گویا درونش فن قرار داره!!
و ۸ گیگابایت رم هم درش اختصاص پیدا کرده
اما همچنان مشکلی که داره و همه گوشی های گیمینگ دیگه دارن نبود محتوای اختصاصی هست وگرنه همین الان هم پرچمدارای سامسونگ از لوله های خنک کننده برای افرایش کارایی استفاده میکنن و یا وان پلاس هم ۸ گیگ رم داره و ..
باید محتوای اختصاصی(مثل بازی بهینه شده مثلا با ولکان) داشته باشن تا بشه یه وجه تمایزی برای این موبایل ها قائل شد

دکتر رسول آریان

موافقم با صحبتت.

یه بحث دیگه هم این هست که مگر بازی های موبایل چقدر سنگین هستن که اسنپ ۸۳۵ رو دچار مشکل کنن که این گوشی اومده بخش تمرکز بر سخت افزار قرار داده. فوقش ملت میخوان یه آسفالت بازی کنن دیگه.
بازی ها رو طوری میسازن که گوشی های میان رده هم بتونن راحت اجرا کنن. نیازی به این جنگولک بازی ها نیس واقعا.

Mahdi.L

این گوشیا واسه کسانی ساخته میشه که میخوان گرافیکی ترین بازی ها رو با بالاترین کیفیت و نرخ فریم بازی کنن و موبایل گیمر هستند
نمونش بازی pubg که آخرین تنطیمات گرافیکش(که هنوز واسه اندروید ارایه نشده) زیر SD835 مشکل میخوره
یا مثل بازی Lineage2:Revolution یاNFS NL بالاترین گرافیکش SD835 رو میخواد:
https://youtu.be/9yvS-h1nhc0

دکتر رسول آریان

فرمایش شما صحیح، ولی خودتون هم‌ دارید میگید که اسنپ ۸۳۵ همه بازی های فعلی رو بدون مشکل و روان اجرا میکنه، درسته؟
پس وقتی که اسنپ ۸۳۵ و ۸۴۵ انقدر خودشون خوبن، دیگه چه نیازی به گوشی مخصوص بازی هست‌‌‌.

گوشیه قشنگی زده.

متاسفانه کمپانی ZTE دچار دردسر بدی شده. قبلا یک بار جریمه شد در سال ۲۰۱۷ به خاطر اینکه تح ریم های آمریکا رو دور زده بود. اخیرا مجددا محکوم شد در آمریکا و قرار شده هیچ کمپانی آمریکایی باهاش همکاری نکنه. الان بحث سر این هست که ZTE بدون چیپست های کوالکام چیکار کنه. دوم اینکه آیا گوگل بهش اجازه استفاده از اندروید رو میده یا نه. این مشکلاتش به خاطر این هست که با ایران قرارداد داره. یه جورایی داره به آتیش ما میسوزه.

mosayebso

احتمالا مثل میزو با سامسونگ قرارداد ببنده
و سامسونگ هم بشکل پکیج سخت افزارشو در اختیار zte قرار بده
چند وقت پیش یه خبری توی ویبو پخش شد که ویوو و اوپو و چندتا برند دیگه قراره از اکسینوس استفاده کنن که با این خبر احتمالا zte هم به اون ها اضافه میشه
جالبه سامسونگ اگر درامدش دربخشی کم بشه توی بخش دیگه زیاد میشه
اندرویید که یک سیستم عامل متن باز هست و خب مطمئنا گوگل نمیتونه هیچ کاری در این بخش انجام بده مگر اینکه سرویس های خودشو در اختیار zte قرار نده
که اون هم توی چین مشکلی نداره منتها در خارج از چین میتونه zte رو دچار مشکل کنه هرچند که راحت میشه پکیج گوگل رو روی گوشی های مختلف نصب کرد

دکتر رسول آریان

درسته. باید صبر کنیم ببینیم عاقبت ZTE به کجا می انجامه.

BeFair

خیلی خیلی خوبه با این قیمت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)