حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل نمایشگر هوآوی میت ۲۰ پرو (Mate 20 Pro) و پاسخ هوآوی به آن (آپدیت شد)

نوشته

5 سال قبل | 44 دیدگاه | هواوی

مدت زیادی از معرفی و عرضه به بازار هوآوی میت ۲۰ پرو (Huawei Mate 20 Pro) نمی گذرد اما گزارش های متعددی درباره مشکل نمایشگر هوآوی میت ۲۰ پرو (Mate 20 Pro) منتشر شده و با هشتگ #GlueGate در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود. هوآوی به این مشکل یک پاسخ اولیه داده است که در ادامه با هم به آن خواهیم پرداخت، با ترنجی همراه باشید.

آپدیت

مدت کوتاهی پس از انتشار این پست، سخنگوی هوآوی عنوان کرد پاسخ ارایه شده مربوط به مدیر فروم هوآوی بریتانیا است و اظهار نظر رسمی هوآوی نیست. در حال حاضر بازخورد رسمی هوآوی درباره مشکل نمایشگر هوآوی میت ۲۰ پرو منتشر نشده است و به محض انتشار ما آن را برای شما منتشر می کنیم.

خبر اصلی

دو هفته پیش در ترنجی خواندیم که نمایشگر OLED هوآوی میت 20 پرو ساخت BOE است. این می تواند مشکل نمایشگر هوآوی میت ۲۰ پرو مربوط به سازنده هم باشد. تا کنون چنین مشکلی در هیچ کدام از موبایل های super AMOLED دو لبه خمیده سامسونگ پیش نیامده است. البته گفته می شود که مشکل نمایشگر هوآوی میت ۲۰ پرو (Mate 20 Pro) در دستگاه هایی با پنل ساخت LG دیده شده و دستگاه های با پنل BOE فعلا مشکلی نداشته اند. نمی دانم می دانید یا نه که زیرپیکسل های نمایشگر OLED هوآوی میت ۲۰ پرو با پیکسل های الماسی سامسونگ متفاوت است. در تصویر زیر می توانید یک تصویر نزدیک از زیرپیکسل پیکسل های نمایشگر هوآوی میت ۲۰ پرو ببینید:

زیر پیکسل های هوآوی میت ۲۰ پرو

زیر پیکسل های هوآوی میت ۲۰ پرو

همانطور که حتما دقت کرده اید، گوشه های نمایشگر هوآوی میت ۲۰ پرو رنگ متفاوتی نسبت به دیگر بخش های نمایشگر دارند. این موضوع در تعداد قابل توجهی هوآوی میت ۲۰ پرو گزارش شده است. پاسخ رسمی هوآوی به مشکل نمایشگر هوآوی میت ۲۰ پرو از قرار زیر است:

هوآوی میت ۲۰ پرو از یک نمایشگر پیشرفته نمایشگر OLED منعطف استفاده می کند که طراحی خمیده در گوشه را به دلیل جایگیری بهتر در دست و افکت های ویژه بصری ارایه می کند. این ممکن است وقتی در شرایط خاصی قرار دارید مقداری تغییر رنگ در آن نواحی مشاهده شود.

این تفاوت وقتی که در شرایط نوری ضعیف، نور نمایشگر خیلی کم است یا پس زمینه مشکی استفاده می کنید می تواند بیشتر دیده شود. اگر این موضوع سب اختلال در کاربری شما شده است، به مرکز خدمات مشتریان مراجعه کنید.

شرایطی که هوآوی توصیف می کند یک موضوع عادی است که تا کنون در موبایل های دو لبه خمیده سامسونگ هم دیده شده اند اما چیزی که در این تصاویر می بینیم قطعا یک موضوع متفاوت است. گالری تصاویر مشکل نمایشگر هوآوی میت ۲۰ پرو را می توانید ببینید:

شما چطور فکر می کنید؟ امیدواریم این یک مشکل بزرگ نباشد.

 

اشتراک در
اطلاع از
44 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ديگه قضيه مثل روز براي همگان روشنه در زمينه صفحه نمايش موبايل رو دست سامسونگ وجود نداره?

mostafa3

/: عجیب غریب

علی شیخ زاده

جناب عطا.یی با عرض پوزش انگار ناقص ترجمه کردید و ما طبق شناختی که از شما داریم همچنان معتقدیم این کار شما از روی غرض نبوده!
این تیکه جالب رو از قلم انداختید:
And according to users, the problem is widespread among units with LG’s OLED panels while handsets featuring BOE’s displays don’t have similar issues

امیدوارم هواوی این مشکل رو هرچه سریع تر برطرف کنه

علی شیخ زاده

درست شد کارتون عالیه??

علی شیخ زاده

یادمون نرفته روزی که خبر ساخت پنل میت ۲۰ پرو توسط boe اومد بعضیا چه حرفایی که نمیزدن حالا مشخص شد این شرکت چینی از الجی که یکی از قدیمی های صنعت اولده عملکرد بهتری داره و شاید در آینده ای نچندان دور رقیب جدی سامسونگ که بهترین تو این صنعته بشه

mosayebso

وژدانن چه رویی داری
الان میبینی صفحه نمایش این ابرگوشی تو چیه خخخ
نگا مشکیش ???
مشکیش خاکستریه!!! این برای یه پنل oled یه خجالت بی جوابه!!!

علی شیخ زاده

این یک مشکل در پنل های ساخت الجیه و مثل مشکل فیس آیدی برطرف میشه?
الان باید از کامنت های بچگانه خودتون زیر پست مشکل فیس آیدی عبرت گرفته باشید..

کهکشان

گلم این که نرم افزاری نیست بخواد حل شه ! جواب حبابیتم که شنیدیم گفته ازش لذت ببر ! خخخخخ
ضمنا مشکل فیس آیدیشم حل نشده

علی شیخ زاده

خبر اپدیت شد و معلوم شد هواوی اصلا جوابی نداده خوشم میاد خوب ضایع میشید اونم پشت سر هم تازه درس عبرت نمیشه واستون??
یعنی اگه تو ژاپن زندگی میکردید از حرص خوردن و سوزشتون برق تولید میکردن ??

Rog_Pc_Gamer

چند سالته عمویی؟ یعنی اینقدر سطحی نگر هستی هنوز نفهمیدی چه قدر به فوش و بد و بیرا بستنش که اومد از عقب نشینی کرد و گفت این نمایندگی یه جای دیگس و حرف رسمی خودش نیست پس از کجا میاد این حرفا؟؟ یه ذره فکر کنی میفهمی از بالا خبر براشون رسیده که اینو بگن که اگه مشکلی پیش اومده اینجوری توجیه کنن؟بار اولشم نیست یه بار دیگم با dslr عکس گرفته بود میگفت با نوا۳ گرفته شده اینارو کی بهشون اجازه میده ؟ بعد یه هفته دید صدا خیلیا در اومد اینم گفت مال یکی از نمایندگی هامونه راستم میگه ولی چرا فقط حرفای خرکی ای که ملت صداشون در میاد اینو میگه؟ یعنی واقعا فکرم میکنی به حرفایی که میزنی؟

علی شیخ زاده

اگه بگیم حرف شما درسته که نیست ولی بازم جوابشون و بخونید گفتن اگه گوشیتون مشکل داره ببرید نمایندگی باید چی میگفتن دیگه؟ میگفتن ببرید حلیم فروشی؟ میبرن نمایندگی تعویض میکنن دیگه لالایی که واسش نمیخونن
الان چی گفتن که شماها انقد سوختید؟ باید یه بند دیگه به پاسخ هواوی اضافه میکردن و میگفتن اگه معرفی میت ۲۰ پرو کسی رو سوزونده معذرت میخوایم?

Rog_Pc_Gamer

مگه من درباره پس گرفتن چیزی‌گفتم؟ اصلا پیخونی حرفامو؟ یا فکر میکنی هرکی ایراد بگیره سوخته
اتفاقا سوخته ۷ عالم جناب عالی هستی از حرفم اینو برداشت کردی :))

Rog_Pc_Gamer

با خودت پماد سوختگب حمل کن که نشون دادی سوخته ۷ عالم کی هست
چه طور حرفم از اینو برداشت کردی به مغز منم نرسید فقط مشخص کردی‌که از شدت سوزش شدید داره چرت و پرت میگه
پس ابو بریز اونجات که میسوزه

علی شیخ زاده

بله کاملا مشخصه کی سوخته? گوشی مشکل داره هواوی گفته ببرید نمایندگی دیگه این همه فلسفه بافی نداره از روز معرفی میت ۲۰ پرو خیلیا پر پر میزنن

Rog_Pc_Gamer

:))
برو با هواویت بازی کن

Rog_Pc_Gamer

واقعا این سطح از حماقت بی سابقس هنوز نفهمیدی کی پر پر‌میزنه

هنوز نگرفتی واقعا جواب چرت و پرتای تورو میدم که اصلا ربطیم به پست بالا نداره هی میگی هواوی تعویض میکنه؟ :/
این روزا برات دعا میکنم که از این توهم در بیای

ali

الجی است دیگر هر سال یک برند رو بدبخت می کنه با صفحه نمایش های بنجلش
سال پیش گوگل ،امسال هم هواوی.
میت ۲۰ پرو هم سازنده اصلی صفحه نمایشش boeهست که عالیه ۷۰ درصد صفحه نمایش هاشو boeمی ده ۳۰ درصد الجی ،شانسی هست کاملا خدا نصیب گرگ بیابونم نکنه گوشی با صفحه نمایش الجی.

Pouya

دقیقا همون عکسی که برای اقای ع.ط.ا.یی فرستادم
قطعا قابل قبول نیست الجی اکثرا اولداش مشکل دارن اون از وی سی یه بارم واسه پیکسل دردسر شد الانم میت ۲۰ پرو موندم چرا درس عبرت نمیشه برا شرکتا از الجی نمایشگر نگیرند در کل توی اولد رو دست سامسونگ وجود نداره بزرگترین نقطه قوتش نمایشگرشه

کهکشان

الکی میخوان شرکتای تولید کننده دیگه رو بها بدن که مبادا سودش به سامسونگ برسه ولی نمیدونن این کینه توزی به ضرر خودشونه

ali

سامسونگ خودش با صفحه نمایش بنجلش گوگل پیکسل۳xlرو داغون کرده مثل s7ادج خط صورتی می افته ،یا رو s9plusونوت۹ هاله نور در اطراف صفحه نمایش کاملا قابل رویت هست .
خبرش هم تو همین سایت چندهفته پیش خونده بودم والبته خودم با چشمام روی نوت۹ دیدم.
صفحه نمایش امولد همینه ،طبیعی هست اینا

ali

خلاصه صفحه نمایش فقط boeبقیه مشکل دارن

Milad7

نميدونم چرا شما توي همه پست ها عليه سامسونگ جو ميدي.من هم ايفون ٧ دارم هم نوت٩ منظورم اينه كه به برند خاصي تعصب ندارم.ولي اين حرفت خنده داره اين هاله نور توي برخي از توليدات سري اول بود الان من گوشي خودم رو تست كردم مشكلي نداره??

Pouya

طبیعی هست اینا؟؟میشه بفرمایید مشکل میت ۲۰ پرو رو کدوم اولدی داشته ؟مشکل وی سی رو کدوم اولدی داشته ؟ اون خط صورتی چون هم برا اس ۷ اج اوفتاد هم پیکسل ۳ ایکس ال هم یه بارم من رو ایفون دیدم میشه گفت طبیعیه ولی اینجور چیزا مثل میت ۲۰ پرو اصلا طبیعی نیست هاله زرد هم که والا تا جایی که من یادمه تنها نشکلی که از اس ۹ و نوت ۹ شنیدم نشت نور از لبه های خمیده بود که شایدم من اشتباه میکنم هاله زرد هم خبرش بوده من یادم نمیاد اون به خاطر اینه که اکثرا برای اتصال نمایشگر به بدنه از یه نوار مشکی رنگ استفاده میکنند سامسونگ از اس ۸ به بعد بدون این نمایشگرو متصل کرد و یه مقدار ممکنه نور نمایشگر از لبه ها بزنه بیرون که این اصلا مشکل اولد نیست به خاطر نوع اتصالشه برای همه هم نیس من اس ۹ خودم این مشکلو نداره من ۴.۵ ساله اولد دارم الانم اس ۹ هیچ مشکلی تا حالا نداشتم نمیخوام سرپوش بزارم رو مشکلاتش و بگم هیچ مشکلی نداره منم مطلعم از مشکلات اولدها هر چیزی مزایا و معایب خودشو داره ولی منظورم اینه خیلی همه گیر نیست که ادم بخواد نگران باشه من چندین اس ۷ اج دیدم بدون مشکل هنوز دارن کار میکنن این مشکلاتش تک و توک پیش میاد که بازم میگم قصد ندارم بگم بی مشکله اما همه گیر نیست

کهکشان

رفیق شما مطمئنی حالت خوبه ؟

کهکشان

عجب جواب مزخرفی ! این عملا یعنی فقط باید تحملش کنید و درست نمیشه!

بنجل چینی به معنی واقعی کلمه

علی شیخ زاده

If the colour cast affects your normal use, take your phone to an authorized Customer service Center for assistance

کهکشان

خخخخخخخخخ !

علی شیخ زاده

الان این مشکل بیشتر از اینکه رقبا رو خوشحال کنه boe رو خوشحال کرده و داره بشکن میزنه چرا که بهتر بدون پنل های boe تیتر همه خبر ها میشه و این یعنی تبلیغ گرم بدون هیچ هزینه ای?

mosayebso

بابا چی میگی
پنل boe فقط حاشیه سبز نداره وگرنه مشکی رو همون خاکستری نشان میده!!!
پنل میانرده سامسونگ باکیفیتر از این بنجله

علی شیخ زاده

خود منبع و دارندگان این مشکل دارن میگن فقط پنل الجی مشکل داره بعد شما از کجا فهمیدید boe مشکل داره؟
نکن این کارا رو میشه مثل قضیه اون لینک دیافراگم متغیری که دادی?

Soheil Rezayi

الان مشکل پنل xz3 , V40, pixel 3 , IPhone Xs
چیه دقیقا ؟؟
سونی و پیکسل ۳ هم ساخت الجی بودن ولی تو میت دیسپلی برترین شدن آیفون های جدید هم که مشکلی ندارن

علی شیخ زاده

پیکسل ۳ و ایکسزد تری توی دیسپلی میت برترین شدن؟

Amir Hossein

پیکسل 3 ایکس ال آره ولی ایکس زد 3 نه

کهکشان

Soheil Rezayi رو به راهی عزیزم ؟ سونی و الجی کجا بهترین شدن ؟

chalton

نتیجه رابطه نامشروع دو برند میشه هواوی،بهترین صفحه نمایش موبایل سامسونگ هست حالا چه بخواید چه نخواید،OLED های سامسونگ با اختلاف زمین به مریخ از همه برندها جلوتر هست،هواوی هم برای کاهش هزینه ها رفته OLED های برندهایی که هیچ کیفیتی ندارن قرارداد بسته،از هواوی گوشی خوب در نمیاد اینو از من بشنوید،ایرادات دیگه اش در راه است.

Saeed Mohammadipouya

نه بابا

JAVAD

میگم داداش انقدر حرص نخور، هنوز انفجارهای نوت 7 و خط های بنفش اس 7 اج رو یادمون نرفته
راستی شما که سهامدار سامسونگی و دستت توی کاره یه لطفی بکن بگو سریعتر اپدیت گلکسی نوت8 رو بده پوکید گوشی داداشم

Saeed Mohammadipouya

خخخ عالی بود

کهکشان

توم خودتو به گ ا دادی با انفجارهای نوت 7 ! بسه دیگه دادا حالمونو بهم نزن ع ن شو دراوردین

vahid abedi

درست میگین

گوشی بدون ایراد سامسونگ ،a7 تو کیفیت زبان زد شده تو ریویو های تخصصی

Shiral

چه دعوایی سر گوشی ای که احتمالا نود درصد گوشی باز ها توان خرید هیچکدام یا حداقل تعویض سالانه‌شو ندارند ??
دعوا سر هیچ‌و‌ پوچ

CAPCOM

یادش بخیر زمانی که گلکسی اس ۲ خریدم بانمایشگر آمولد چشمارو خیره میکردوتا الان هیچ گزارشی از مشکل دراین دیسپلی مشاهده نشده پدر نمایشگر موبایل سامسونگه اما خداییش الجی ام تو بخش تلویزیون بهترین پنلهارو تولید میکنه اما واسه موبایل هنوز باید تلاش کنه و بهترین پنل ips ام همیشه ماله اپل بوده مخصوصا رتینا و بدترین پنل ها ام سوپر ال سی دی شرکت اچ تی سی بود که تو تاریکی بیشتر شبیهه پنلهای ابتدایی tn بود

Peiman

معلومه وقتی ساخت سامسونگ نباشه همچین اتفاقاتی پیش میاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)