حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حاشیه نمایشگر شیائومی می میکس ۳ بیشتر از رندرهای تبلیغاتی آن است

نوشته

5 سال قبل | 10 دیدگاه | شیائومی

امروز شیائومی می میکس ۳ (Xiaomi Mi Mix 3) و نسبت نمایشگر به بدنه در شیائومی می میکس ۳ برابر 93.4٪ بوده که این خیلی عالی است اما به نظر می رسد اینجا یک شیطنت ریز از شیائومی سر زده که امروز صبح در حین نگارش مطلب معرفی شیائومی Mi Mix 3 در ترنجی، ذهن من را هم خیلی به خود مشغول کرده بود. حالا با مقایسه تصویری مشخص می شود حاشیه نمایشگر شیائومی می میکس ۳ بیشتر از رندرهای تبلیغاتی آن است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

همینطور که مشخص است حاشیه لبه پایین شیائومی می میکس ۳ (Xiaomi Mi Mix 3) بیشتر از رندرهای تبلیغاتی است. مشخصاً شیائومی خیلی دوست دارد حاشیه لبه پایین پرچمدار جدید آن ها از آیفون X (در این زمینه تفاوتی با آیفون Xs وجود ندارد) کمتر باشد یا حتی با آن برابری نماید اما فعلا این موضوع نه در حقیقت بلکه در رندرهای شیائومی می میکس ۳ محقق شده است!

هر چند شرکت های همواره عنوان می کنند که رندرهای تبلیغاتی احتمالا با محصول اصلی کمی متفاوت باشد یا تمام حجت می کنند که شاید بدون اعلام قبلی تغییرهایی در محصول ایجاد شود اما این ها برای بازار این روزها قابل پذیرش نیست. شرکت های فناوری که سهل است، افشاکننده های اطلاعات این روزها اطلاعات دقیق‌تری را رندر می کنند و انتشار می دهند، آیا شیائومی نمی توانسته رندر دقیقی ارایه کند؟ چه مثبت چه منفی، هیچ کدام پاسخ قانع کننده ای نبوده و یکی از یکی زشت از است!

این رفتارها سبب می شود دستاوردهای خوبی هم که توسط شرکت کسب شده است زیر سوال برود و این بیشتر ضرر است تا سود، مثل بستنی عروسکی که باز می کنید و چهره اش شبیه کابوس های شبانه کودکی است!

نظر شما درباره این اتفاق چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

?

Dariushrd

????

Pouya

این ایموجی کلی حرف توشه?

Naranj

نطفه این چینی ها رو با دوز و کلک بستن

علی شیخ زاده

خدایی من سر صبح خواستم این موضوع رو بگم اما با خودم گفتم حالا دوستان چپ و راست ریپلی میزنن و منفی بارون میکنن پشیمون شدم?
اخه توی عکس های لو رفته قبلی حاشیه به وضوح بیشتر از اون رندر بود.

CAPCOM

درست نیست اینکارا مارو یاد دولت تدبیروامید میندازه

کهکشان

تقریبا کل شرکتا به این قضیه آلوده شدن ! هرچند برای ما ایرانی ها این چیزا عادیه

Amin

?

ali

فقط می تونم بگم خاک تو سرش محاله چیزی از این برند بخرم

chalton

اینو بدون هیچ گونه تعصبی دارم میگم و کاملا یه واقعیته حالا بعضی ها دوست ندارن باهاش کنار بیان دیگه لا خودشونه،تنها برندی که واقعا توی تبلیغاتش هر حرفی یا کاری میکنه روی گوشیهاش هم عیناً هست سامسونگه.بدون هیچ دروغی تبلیغاتش رو همونجور که محصولاتش واقعا هست نشون میده.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)