حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر رسمی شیائومی می میکس 3 (Mi Mix 3) برای فیلم برداری 960 فریم بر ثانیه

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | تماشا کنید، شیائومی

می دانیم که سوم آبان ماه مراسم شیائومی برای معرفی می میکس 3 (Mi Mix 3) خواهد بود. حالا سه روز باقی مانده به معرفی رسمی اولین موبایل 5G جهان با 10 گیگابایت حافظه رم شاهد تیزر رسمی شیائومی می میکس 3 (Mi Mix 3) برای فیلم برداری 960 فریم بر ثانیه هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به این تیزر رسمی و یک ویدیو غیر رسمی کوتاه دیگر درباره شیائومی می میکس 3 داشته باشیم.

همانطور که در ویدیو کوتاه بالا منتشر شده از توییتر شیائومی می بینید، یک بادکنک پر از آب می ترکد و فیلم برداری فوق آهسته 960 فریم بر ثانیه صورت می پذیرد. این مستقیما اشاره به فیلم برداری 960 فریم بر ثانیه شیائومی می میکس 3 دارد. برای فیلم برداری 960 فریم بر ثانیه حسگر دوربین موبایل شما نیاز دارد که حافظه رم اختصاصی داشته باشد تا 0.2 ثانیه بتواند به این نرخ فیلم برداری کند. حالا به نظر می رسد که شیائومی از حسگر دوربین جدید برای دوربین اصلی شیائومی می میکس 3 استفاده کرده است.

همچنین یک ویدیو کوتاه دیگر درباره طراحی کشویی طور شیائومی می میکس 3 منتشر شده است که پایین تر می توانید آن را ببینید:

به هر حال چینی ها هم سیستم داغ کردن بازار پیش از معرفی رسمی موبایل های خود را فراگرفته اند و تا پیش از معرفی رسمی تا بخواهید شایعات و تیزرهای رسمی منتشر می کنند و باید چندتا چندتا (!) آن ها را در یک مطلب پوشش داد!

نظر شما چیست؟ شخصا خانواده شیائومی می میکس را دوست دارم چون با عرضه اولیه آن ها کاملا شوک زده شدم و این نوآوری در این حد واقعا ارزشمند بود. حالا به نظر می رسد پس از دو نسل کسل کننده، حالا نوبت به شیائومی می میکس 3 است که ما را شگفت زده کند، البته با این شایعات جایی برای شگفت زده شدن باقی نمی ماند!

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

دیگه چیزی نیست که افتخار کنی بهش، خیلی وقته روی موبایل های دیگه هست

siavash-t

این نحوه باز شدن گوشی چجوری بود؟ من متوجه نشدم! آقای ع.طایی ممکنه یه فکری به حال این ویدیو هاتون که تو آپارات می گذارید بکنید؟ منظورم قسمت وب پیجه که با تپ کردن روش میشه کلیپ رو دید. من جدیدا مشکل دارم. هر چقدر که روش تپ می کنم یا اجرا نمیشه یا زور اجرا میشه! قبلا اینطوری نبود!

کهکشان

بدون ف ی ل ت ر ش ک ن راحت پخش میشه

Peiman

به نظر میرسه کیفیتش هم خیلی خوبه ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)