حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند آنر (Honor Watch) در مراسم 9 آبان آنر رونمایی می شود

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | آنر، ساعت هوشمند

سه روز پیش بود که ساعت هوشمند هوآوی واچ جی تی (Huawei Watch GT) با سیستم عامل اختصاصی رسما معرفی شد. آنر (Honor) که زیربرند ارزان تر هوآوی است در زمینه ساعت های هوشمند خیلی فعال نبوده است و به نظر می رسد که قصد ورود به این زمینه را دارند. در تیزر رسمی و جدید این برند مشخص شده که ساعت هوشمند آنر (Honor Watch) در مراسم 9 آبان آنر رونمایی می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

می دانیم که تاریخ معرفی آنر مجیک 2 (Honor Magic 2) رسما معرفی شد و به نظر می رسد آنر می خواهد ساعت هوشمند خود یعنی Honor Watch را همراه با آنر مجیک 2 رونمایی کند. به بخشی از پوستر دعوتنامه آنر واچ نگاه کنید که خود ساعت را تقریبا نشان می دهد، ما این بخش را به عنوان تصویر اصلی مطلب برای شما بریده ایم.

مشخص است که آنر ساعتی را شبیه به ساعت هوشمند هوآوی واچ جی تی (Huawei Watch GT) رونمایی خواهد کرد. این حداقل از نظر طراحی و داشتن دو چرخنده روی لبه سمت راست مشخص است. اگر اینطور باشد باید مانند ساعت هوشمند هوآوی Watch GT شاهد سیستم عامل اختصاصی هوآوی برای آن نیز باشیم که این یک تصمیم جسورانه برای هوآوی و آنر است.

پوستر آنر واچ

پوستر آنر واچ

اطلاعات بیشتری درباره ساعت آنر (Honor Watch)‌ در دست نیست اما یک آیکون باتری پُر روی گوشه بالا سمت راست این تیزر وجود دارد که احتمالا به عمر باتری خوب آن اشاره دارد، دقیقا مثل عمر باتری خیلی خوب ساعت هوآوی واچ GT و این یعنی در صورتی که فقط نوتیفیکیشن ها را دریافت کند، یک ماه است! اگر ضربان قلب را با آن چک کنید تا دو هفته دوام می آورد و اگر صفحه نمایشگر همیشه روشن فعال باشد، GPS مکان یابی کند و ضربان قلب مدام چک شود تا 22 ساعت با شما خواهد بود. این یعنی حداقل یک روز کامل کامل کامل (!) عمر باتری که خیلی خوب است.

نظر شما چیست؟ آیا آنر واچ نسخه ارزان تر هوآوی Watch GT است؟ البته قیمت ساعت هوآوی هم معقول بود و شاید ارزان تر از آن معنی نداشته باشد.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

شبیه ساعت هوآوی هست واقعا

mostafa3

فکر نکنم

علی شیخ زاده

آنر واچ جی تی نسبت به قیمتش عالیه این احتمالا ارزون تره چون فلسفه وجودی برند آنر قیمت پایین تره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)