حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با سیستم تشخیص چهره 3 بعدی شیائومی می میکس 3 رمز لپتاپ خود را باز کنید

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | تماشا کنید، شایعات، شیائومی

امروز تیزر ویدیویی رسمی شیائومی می میکس ۳ (Xiaomi Mi Mix 3) طراحی کشویی آن را تایید کرد. حالا یک ویدیو غیر رسمی کوتاه منتشر شده که می گوید شما می توانید با سیستم تشخیص چهره 3 بعدی شیائومی می میکس 3 رمز لپتاپ خود را باز کنید. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

می دانیم که شیائومی می میکس ۳ (Mi Mix 3) با طراحی کشویی ارایه می شود که مکانیسم آن خودکار نبوده و کاربر باید آن را دستی باز و بسته کند. احتمال می رود که در بخش بالا جهنده شاهد سیستم تشخیص چهره سه بعدی باشیم و با باز کردن دستگاه عملیات تشخیص چهره انجام شود. به این صورت شاهد باز شدن خیلی سریع دستگاه خواهد بود. همچنین دوربین سلفی شیائومی می میکس ۳ یک دوربین دوگانه ۲۴ مگاپیکسلی خواهد بود و این نیز جالب است.

اما چطور می شود با سیستم تشخیص چهره 3 بعدی شیائومی می میکس 3 رمز لپتاپ خود را باز کنید؟ به راحتی! قابلیت قفل پویا (Dynamic Lock) ویندوز 10 به شما اجازه می دهد که با استفاده از موبایل خود که با بلوتوث به لپتاپ متصل است، رمز لپتاپ را با تایید راه های احراز هویت بایومتریک موبایل خود باز کنید. این راه ها عبارت اند از حسگر اثرانگشت، اسکنر عنبیه چشم و سیستم تشخیص چهره سه بعدی. حالا شیائومی تصمیم گرفته در کنار شیائومی می میکس 3، می بوک های خود را نیز به نمایش بگذارد و سیستم تشخیص چهره 3 بعدی را نیز نشان دهد، هوشمندانه بود.

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد این فرم فکتور برای موبایل های کم حاشیه بدون بریدگی نمایشگر راه حل جذابی باشد که البته احتمالا کمترین هزینه آن برای شما این است که دیگر موبایل شما ضد آب نخواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

قابلیت خیلی خوبیه?

BeFair

جالبه، بینم می تونم روی لپ‌تاپ خودم راه بندازم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)