حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی مخصوص بازی شیائوی بلک شارک 2 (Black Shark 2) لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | مطالب ترنجی

در حالی که شاید شما هم مثل ما کمی سر خود را بخارانید و این سوال را تکرار کنید که مگر اساسا نسل اول گوشی مخصوص بازی بلک شارک کی معرفی شد، ما از آرشیو ترنجی به شما می گوییم که 6 ماه پیش بود! بله، شش ماه پیش برند گوشی مخصوص بازی بلک شارک (Black Shark) شیائومی رسما معرفی شد و حالا شایعات نسل دوم آن دهان به دهان می چرخد، آن هم درست پس از معرفی گوشی مخصوص بازی ریزر فون 2 (Razer Phone 2)! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

 

طراحی زیبایی دارد، من دوستش دارم، جذاب است! لوگوی RGB جذاب روی قاب پشتی قطعا برای اهالی بازی جذاب است و شیائومی در گوشی مخصوص بازی بلک شارک 2 (Black Shark 2) اصلا به این اکتفا نکرده و دو نوار RGB هماهنگ با لوگو را روی لبه های موبایل قرار داده است. این LED ها روی لبه پشتی یا به عبارت صحیح تر، روی پشت لبه (!) قرار داده در در حین بازی حواس بازیکن پرت نشود!

مشخصات سخت افزاری بلک شارک 2 همانند نسل اول خود، چیپست اسنپدراگون 845 را ارایه می دهد و این چیپستی است که ریزر رفون 2 عرضه می کند با این تفاوت که شیائومی احتمالا رده بندی قیمتی حدود 500 دلار را برای Black Shark 2 در نظر می گیرد ولی ریزر فون 2 در کلاس 800 دلاری ها قرار گرفته است. البته فکر نکنید که بلک شارک 2 با ریزر فون 2 هیچ تفاوتی ندارد، دارد! مثلا نمایشگر 120 هرتز ندارد و بلندگوهای استریو نمونه شیائومی شاید به قدرت نمونه ریزر نباشد!

نظر شما چیست؟ گوشی مخصوص بازی بلک شارک 2 طراحی جذابی دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheil Rezayi

خوبه

siavash-t

متوجه نمی شم. خب به چه کار میاد؟ بقیه کاربرا رو نمی دونم. ولی من تا حالا کسی رو ندیدم که اولویتش گیمینگ باشه. حتی بچه ها!

علی شیخ زاده

گیمینگ و موبایل اصلا بهم نمیان

Pouya

از نظر منم اصلا جور در نمیاد گیم و موبایل

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)