حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی مخصوص بازی ریزر فون 2 (Razer Phone 2) رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 15 دیدگاه | برترین‌های ترنجی

گوشی مخصوص بازی ریزر فون 2 را با چند شایعه مختصر و مفید شناختیم و حالا نوبت به معرفی رسمی آن است. گوشی مخصوص بازی ریزر فون 2 (Razer Phone 2) رسما معرفی شده و تغییرات جزئی در طراحی و بهبودهای لازم در سخت افزار را شاهد بوده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ریزر فون 2

ریزر فون 2

بیایید با قاب پشتی ریزر فون 2 آغاز کنیم. اینجا دیگر خبری از بدنه آلومینیومی نیست و یک بدنه شیشه ای را شاهد هستیم. همچنین گواهی مقاومت در برابر آب و خاک IP67 نیز برای نسل جدید دریافت شده است. لوگو ریزر روی پشت دستگاه به صورت LED بودهو برای اهالی بازی حتما جذاب است.

اینجا جایگاه دوربین دوگانه نیز نسبت به نسل اول تغییر کرده اما مشخصات سخت افزاری روی کاغذ آن تفاوت ویژه ای را نشان نمی دهد ولی وقتی جزئیات را می خوانید، حسگر تصویر جدید را که به لطف آن فوکوس دوال پیکسل به دوربین اصلی اضافه شده است، قابل توجه است. به صورت کلی دوربین ریزر فون 2 (Razer Phone 2) مکانیسم دوربین دوم تله را ارایه کرده است. یک دوربین دوگانه 12+12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم های f/1.75 و f/2.6 که امیدواریم در دنیای واقعی عملکرد خوبی ارایه کنند.

فیلم برداری دوربین ریزر فون 2 به لطف چیپست جدید تا رزلوشن 4K و نرخ 60 فریم بر ثانیه یا FHD و 120 فریم بر ثانیه انجام می شود. دوربین سلفی Raer Phone 2 یک دوربین 8 مگاپیکسلی با فوکوس ثابت است و فیلم برداری FHD تا نرخ 60 فریم بر ثانیه را انجام می دهد.

ریزرفون 2

ریزرفون 2

نمایشگر ریزر فون یکی از نقاط قوت و همزان نقاط ضعف این دستگاه بود. از بابت Refresh Rate 120 هرتز می توان گفت که برای بازی عالی بود اما چون روشنایی آن خیلی کم بود، مشکل بزرگی به شما می رفت. حالا نمایشگر ریزر فون 2 (Razer Phone 2) روشنایی بیشتری دارد. 50٪ افزایش در میزان روشنایی حداکثر روشنایی نمایشگر را به 580 نیت و در حالت عادی به 470 نیت می رساند که خوب است. این پنل 5.7 اینچی با نسبت تصویر 16:9 از نوع IGZO LCD است و رزلوشن QHD دارد. طبق انتظار این نمایشگر نیز 120 هرتز است و از استاندارد HDR و گستره رنگ DCI-P3 پشتیبانی می کند.

 

در بخش سخت افزار ریزر فون 2 شاهد استفاده از چیپست اسنپدراگون 845 با سیستم خنک کننده جدید هستیم که ریزر مدعی است با آن هیچ وقت شاهد افت عملکرد چیپست به دلیل گرمای بیشتر از حد نخواهیم بود. حافظه رم 8 و حافظه داخلی 64 گیگابایتی است. حافظه داخلی 64 گیگبایایتی از نوع حافظه های UFS در نظر گرفته شده است.

به لطف قاب شیشه ای پشتی، توانایی شارژ بی سیم نیز به ریزر فون 2 افزوده شده که تا قدرت 15 وات می تواند دستگاه شما را شارژ کند و این از شارژ بی سیم سامسونگ و اپل هم سریع تر است. در حقیقت از ریزر پیش از هوآوی که می خواهد چنین توانی را در میت 20 پرو رونمایی کند، آن را ارایه کرده است!

شارژر بی سیم ریزر فون 2 شارژر زیبایی است و زیر آن هانند محصولات ریزر LED رنگی دارد. همچنین یک هندزفری Type C با قابلیت حذف نویز که آن هم LED دارد ارایه کرده که البت هر دو این ابزارهای جانبی را باید جداگانه بخرید. متاسفانه جک 3.5 میلی متری صدا روی این موبایل قرار دارد اما یک دانگل با کیفیت بالا درون جعبه قرار دارد.

سیستم عامل ریزر فون 2 اندروید 8.1 است که تقریبا نزدیک به اندروید خام بوده و گفته می شود که آپدیت اندروید 9 به زودی برای آن عرضه می شود. قیمت ریزرفون 2 برابر 800 دلار است که نسخه با کیفیت ساخت بهتر (Satin) آن 900 دلار خواهد بود. باتری ریزر فون 2 همچنان 4000 میلی آمپر است که خوب به نظر می رسد.

نظر شما چیست؟ گوشی مخصوص بازی ریزرفون 2 را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
aliasghar.honarmand

هنوز هم از ایفونها ضعیفتره
یه مساله دیگه هم که باید توجه کرد اینه که اصلا گوشیه گیم معنی نداره چون هیچ تفاوتی با بقیه گوشیا نداره. سیستم خنک کننده بدرد نمیخوره چون اصلا اسنپ ۸۴۵ زیاد گرم نمیشه.
تنها مزیتش صفحه ۱۲۰ هرتزش هست که بازم اونم زیاد نکته مثبتی نیست. الان صفحه تمام پرچمدارها عالیه.
طراحی بسیار زشتی داره حاشیه ها هم بسیار زیاد هستن

علی شیخ زاده

که چی بشه گوشی گیمینگ

علی شیخ زاده

گکسی ای۹ با ۴ دوربین معرفی شد

siavash-t

همون طور که دوستان گفتند، اصلا به اصطلاح فلسفه موبایل گیمینگ اونم از نوع اندرویدی زیر سواله. کسی رو تا حالا ندیدم و فکر نمی کنم کسی هم باشه که اولویتش تو موبایل گیمینگ باشه…

Saeed393

دقیقا الان جای سونی تو این محصولا خالیه، داره حماقت بزرگی میکنه سونی کنسولای دستی رو گذاشته کنار یه مدت اکسپریا پلی رو ساخت زمان خدابیامرز سونی اریکسون اونو الان میساخت با یه مقدار طراحی بهتر خوراک بازیهایی مثل پابجی و فورتنایت موبایل بود

Pouya

من گه اصلا اعتقادی به گوشی گیمینگ ندارم

Pouya

*که

Mortazavi

به نظرم یه چیز خاصی داره که گیمرهارو سمت خودش میبره اونم نسبت ۱۶:۹ هست که هنوزم تنها نسبت صفحه ایده آل برای گیمینگ موبایل هاست
البته سیستم خنک کننده و لِد پشتش هم جالبه

Mortazavi

راستی بهشون بگید میانرده های دوسال پیش سونی هم نرخ رفرش ۱۲۰هرتز دارند 🙂

hamid reza

دقیقا این نسبت چرتی که همه میزنن ۱۸.۵ به ۹ واقعا حال بهم زنه گوشی رو شبیه به کنترل تلویزیون کردن اصلا نمیشه فیلم و باز پلی کرد باید به تلویزیون متصل شه اونم با کیفیت ۴k اولد?

Soheil Rezayi

حالا خوب شد

Soheil Rezayi

پیشرفت های قابل توجهی داشته است

Soheil Rezayi

فقط ریزر هس که کلی پیشرفت داشته تو یه نسل

Soheil Rezayi

البته اس ۱۰ خیلی پیشرفت خواهد داشت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)