حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت جدید گوگل پیکسل لو رفت، چیپست Core i7 و 16 گیگابایت حافظه رم

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | رندر، شایعات، گوگل

به نظر می رسد که تنها غافلگیری ما برای مراسم 17 مهرماه گوگل هم در حال از بین رفتن است! تا به اینجای کار تصور می کردیم در این مراسم فقط پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال معرفی خواهند شد ولی حالا مشخص شده که تبلت جدید گوگل هم میهمان این مراسم است! تبلت جدید گوگل پیکسل با چیپست Core i7 و 16 گیگابایت حافظه رم لو رفته و در ادامه با هم نگاهی به آن خواهیم داشت، با ترنجی همراه باشید.

تبلت پیکسل

تبلت پیکسل

ابتدا با کدنام این تبلت جدید گوگل آغاز می کنیم، “Nocturne” نامی است که انتظار داشتیم برای نسل بعدی کروم بوک استفاده شود و حالا به نظر می رسد تا حدودی هم صحیح است. گفته می شود این تبلت جدید گوگل با سیستم عامل کروم (Chrome OS) ارایه می شود ولی در این بنچمارک ما نام اندروید 9 را نیز می بینیم! این جا هم کمی گنگ است و در مراسم اصلی مشخص خواهد شد.

در حال حاضر ما دو شایعه و رندر داریم. اولی به ما کیبردی قابل اتصال به تبلت جدید گوگل را نشان می دهد که دکمه های دایره ای دارد و دومی دستگاهی است که یا کیبرد به آن همواره متصل است یا یک نوع کیبرد متفاوت است. در تصاویر زیر این دو حالت را می بینید:

درباره خود دستگاه هم دو تصویر وجود دارد که یکی اندروید محور و دیگری Chrome OS محور است و می توانید در تصاویر زیر آن ها را ببینید:

پیش این خبر رسیده بود که تبلت جدید گوگل می تواند بین ویندوز و سیستم عامل کروم به صورت دوگانه اجرا شود، حالا به نظر می رسد که شاید حالت سومی هم هم به نام اندروید 9 وجود داشته باشد یا به صورت کلی شاید شاهد تغییری در این بخش باشیم.

در رندر آخری که منتشر شده، تبلت جدید پیکسل را در کنار قلم پیکسل (Pixel Pen) را شاهد هستیم:

روی قاب پشتی تبلت جدید گوگل یک دوربین خیلی ساده و تنها در گوشه ای قرار دارد که به احتمال قوی مانور ویٰژه ای روی آن نخواهند داشت. همچنین حاشیه نمایشگر عادی به نظر می رسد و در نهایت نسبت تصویر 2:3 است که برای تبلت جدید گوگل نیز در نظر گرفته شده است. طراحی جدید اندروید 9 برای تبلت نیز قابل توجه است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید تبلت جدید گوگل چه دستگاهی خواهد بود؟ جای شکرش باقی است که چند علامت سوال برای مراسم 17 مهرماه گوگل باقی مانده است! البته اگر تا آن تاریخ این تبلت هم کاملا لو نرود!

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

قراره خیلی قوی باشه انگار!

mosayebso

امتیاز 3700 برای یه corei7????
واقعا امتیاز پایینی نسبت به اسم و رسم اینتل هست!!!
هرچند با وجود ۱۶ گیگابایت رم این تبلت برترین تبلت توی بخش productive هست البته من سرفیس پرو های مایکروسافت رو جزو لب تاپ میدونم تا تبلت!
با وجود سیستم عامل کروم وجود اندرویید رو اصلا درک نمیکنم!!!!!
چون سیستم عامل کروم قابلیت اجرا برنامه های اندرویید رو داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)