حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاه نزدیک به ال جی وی 40 (LG V40)

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | مطالب ترنجی

ال جی وی 40 (LG V40) پرچمدار جدید نیمه دوم سال 2018 این شرکت کره ای است که امروز رسما معرفی شده و حالا وقت آن است نگاهی نزدیک تر به آن داشته باشیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

 

همانطور که می بینید، برآیند نظرهای اولیه درباره ال جی وی 40 (LG V40) مثبت است اما مهم ترین ویژگی آن یعنی دوربین متاسفانه آنطور که باید ظاهر نشده است. اشتباه نکنید، اینکه سه اپتیک متفاوت در دوربین سه گانه ال جی وی 40 قرار دارد خیلی انتخاب خوبی است اما ابتدا باید در نظر داشته باشید که این سه دوربین خروجی متفاوتی دارند و کیفیت همه آن ها یکسان نیست. همچنین دوربین تله ال جی وی 40 در شرایط نوری ضعیف عملکرد خوبی ندارد اما باید در نظر داشته باشید مسئله این است که دوربین تله هیچ موبایلی در شب عملکرد خوبی ندارد!

حالت عکاسی با هر سه دوربین جالب بوده اما کمی کند است و اذیت کننده به نظر می رسد. شاید بهتر بود مثل سامسونگ که در حالت عکاسی پرتره با هر دو دوربین عکاسی می کند، به صورت آنی این اتفاق رخ  می داد. همچنین در این حالت یک فیلم کوتاه بین خروجی این سه دوربین تهیه می شود که حقیقتا اصلا جالب نیست!

نمایشگر P-OLED ال جی وی 40 (LG V40) کیفیت بهتری نسبت به نسل های قبلی دارد و ال جی وی 40 اولین عضو این خانواده است که با نمایشگر دارای بریدگی عرضه می شود. عمر باتری ال جی وی 40 اما همانطور که دیدیم خیلی خوب نیست.

نظر شما چیست؟ ال جی وی 40 را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

جالب بود.
کلا ایده خیلی بهتری هست که اگر قرار باشه سه دوربین بذاریم، براشون سه اپتیک مختلف بذاریم.

BeFair

به نظر من باید خیلی سریع تر هر سه تا عکس رو از سه دوربین میگرفت، الان سال 2018 اس، نباید برای گرفتن سه تا عکس از سه دوربین تقریبا 2-3 ثانیه صبر کنی

chalton

صفحه نمایش ناچ خودش یه طراحی ناقص هست،حالا اون حاشیه پایین رو چرا میزارن ادم میمونه به خدا،دوربین معمولی با این که سه دوربین هست،صفحه نمایش معمولی که ایراداتش رو نتونسته برطرف کنه،عمر باتری ضعیف،اندروید قدیمی،نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه 83،برای نوت 9 هم 83،ناچ واقعا مضخرفه،یه شکست دیگه از الجی،مدیر عامل بخش موبایل سامسونگ گفته بود که ما ناچ رو روی اس 8 تست کردیم و مورد قبول واقع نشد و این طراحی رو از رده خارج کردیم چون ناقص بود و از سامسونگ ممنونم که رو گوشیهاش نذاشت.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)