حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی مخصوص بازی ریزرفون 2 (Razer Phone 2) شبیه به نسل اول خود است

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | Razer، بازی، برندهای مطرح فناوری، شایعات

گوشی مخصوص بازی ریزر فون (Razer Phone) طراحی خیلی ظریف یا خاصی ندارد. در حقیقت یک تخته مکعب مستطیل است که بدون ظرافتی ویژه‌ای و کاملاً به شکل یک ماشین ساده اما برای بازی ساخته شده است. نمایشگر آن اصلا کم حاشیه نیست و کاملا معتقد است که حاشیه های پایین و بالا برای بلندگوی استریو همسان لازم است. حالا به نظر می‌رسد که برای نسل دوم این موبایل نیز شاهد همان طراحی اما با تغییرات اندک خواهیم بود.  امروز شایعه ای به ما می‌گوید که گوشی مخصوص بازی ریزرفون 2 (Razer Phone 2) شبیه به نسل اول خود است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید تفاوت بین این دو نسل بسیار کم است. در حقیقت باید بگوییم که دستگاه سمت راست ریزر فون ۲ است و دستگاه سمت چپ ریزر فون نسل اول و‌ واقعا شبیه هم هستند. حداقل در این تصویر می بینیم که ابعاد دو دستگاه کاملاً شبیه به هم بوده و تغییرات جزئی در سوراخ های بلندگو ها به همراه روزنه مربوط به دوربین سلفی است.

از نظر مشخصات سخت افزاری برای Razer Phone 2 انتظار می رود که پیشرفت های معمول مانند به روز شدن چیست و شاید افزایش حافظه رم و حافظه داخلی در دستور کار ریزر باشد. در نتیجه احتمالا اسنپدراگون ۸۴۵ در قلب آن بتپد. ریزر فون نسل اول با ارائه نمایشگر ۱۲۰ هرتز یک تفاوت اساسی با دیگر موبایل ها داشت و خود را به عنوان یک موبایل مخصوص بازی معرفی کرده بود. حال مشخص نیست که آیا ریزر می خواهد برای نسل دوم نیز ویژگی خاصی را ارائه کند یا صرفاً همان دستگاه نصب همراه با بهبود هایی به بازار عرضه کند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید نسل دوم ریزر فون بتواند نگاه شما را نسبت به موبایل های مخصوص بازی عوض کند؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

یک محصول کم طرفدار.

علی شیخ زاده

اصلا به موبایل مخصوص بازی اعتقاد ندارم و یه چیز بیخوده (نظر شخصی)
گیمینگ با کامپیوتر معنی میده

Mortazavi

احتمالا در آینده معنی دار میشه

Soheil Rezayi

یکی از مزخرف ترین طراحی ها رو داره و بی مزس…

Mortazavi

دیگه صفحه ۱۲۰ هرتز جذابیتی واسه موبایل جدید نداره مخصوصا بعد اینکه تو میانرده پارسال سونی هم بکار رفته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)