حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی ریزر فون 2 (Razer Phone 2) لو رفت

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | Razer

صبح شنبتون بخیر و اینکه می دانیم نسل دوم موبایل مخصوص بازی Razer در تاریخ 18 مهرماه خواهد شد. ریزر فون 2 (Razer Phone 2) پیش از این در نمای جلویی لو رفته بود و دیدیم که گوشی مخصوص بازی ریزر فون 2 (Razer Phone 2) شبیه به نسل اول خود است. حالا یک رندر کامل از طراحی ریزر فون 2 (Razer Phone 2) منتشر شده که اطلاعات جالبی را به ما می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ما تا کنون می دانستیم که طراحی ریزر فون 2 (Razer Phone 2) حداقل از نمای جلوی تفاوت زیادی نخواهد داشت و در نگاه اول حتی یکسان با نسل اول آن است. حالا در رندر جدید که طراحی پشت ریزر فون ۲ را نشان می دهد می بینیم که کمی تفاوت بین طراحی نسل اول و نسل دوم وجود دارد.

دوربین دوگانه ریزر فون 2 حالا روی گوشه سمت چپ دستگاه قرار ندارد و به وسط قاب پشتی منتقل شده است. همچنین فلاش LED برای رعایت تقارن به وسط این دو دوربین منتقل شده است. به صورت کلی اگر تغییر جایگاه دوربین را در نظر نگیریم کلیت طراحی جعبه طور کم تراش خورده ریزر فون پایدار بوده و تغییر ویژه ای در اروگونومی دستگاه رخ نداده است.

بیش از دو هفته پیش بود که بنچمارک Razer Phone 2 با حافظه داخلی 512 گیگابایتی لو رفت و یک دستگاه با حافظه داخلی 512 گیگابایتی و حافظه رم 8 گیگابایتی دیده می شد. بدون شک اسنپدراگون 845 در قلب آن می تپد و رزلوشن QHD است. با توجه به رزلوشن 1440*2560 می توان گفت نسبت تصویر 16:9 است و ریزر به نمایشگر 18:9 برای موبایل مخصوص بازی اعتقادی ندارد. همچنین سیستم عامل اندروید 8.1 برای ریزرفون به این معناست که Razer خیلی اعتقادی به سیستم عامل به روز ندارد.

بسیار خوب، نظر شما چیست؟ فکر می کنید گوشی مخصوص بازی ریزر روزی به لیست علاقه مندی های شما اضافه شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)