حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی رسمی ریزرفون 2 مشخص شد: 18 مهرماه

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | Razer

ریزرفون 2 (Razer Phone 2) پس از شایعات اندک به دعوتنامه رسمی رسیده است. امروز تاریخ معرفی رسمی ریزرفون 2 مشخص شد و 18 مهرماه می شود پنجمین مراسم معرفی مهرماه و واقعا تا به حال مهرماهی به این پر مراسمی را به یاد ندارم! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

تقریبا یک هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم بنچمارک Razer Phone 2 با حافظه داخلی 512 گیگابایتی لو رفت. پس از آن در رندری دیدیم که گوشی مخصوص بازی ریزرفون 2 (Razer Phone 2) شبیه به نسل اول خود است که این موضوع قابل پیش بینی بود.

امروز دعوتنامه رسمی Razer برای معرفی “پرچمدار بازی” منتشر شده که تاریخ 10 اکتبر یا همان 18 مهرماه را به ما می گوید. طراحی کلی دعوتنامه به نظر می رسد که حاوی موضوع خاصی نباشد اما به فریم سبز توجه کنید. سمت چپ دو برآمدگی دارد که می تواند به ما بگوید این فریم دور ریزرفون 2 (Razer Phone 2) است. اگر این فریم دور دستگاه باشد شایعه طراحی مشابه با نسل اول صحیح خواهد بود.

همانطور که در بنچمارک Antutu لو رفته از ریزرفون 2 (Razer Phone 2) دیدیم، یک دستگاه با حافظه داخلی 512 گیگابایتی و حافظه رم 8 گیگابایتی دیده می شود. بدون شک اسنپدراگون 845 در قلب آن می تپد و رزلوشن QHD است. با توجه به رزلوشن 1440*2560 می توان گفت نسبت تصویر 16:9 است و ریزر به نمایشگر 18:9 برای موبایل مخصوص بازی اعتقادی ندارد. در نتیجه می توان طراحی شبیه به نسل قبلی را برای ریزرفون 2 در نظر داشت. در حقیقت حاشیه های نسبتا بزرگ و بلندگوی استریو روی لبه جلو.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید روز جذاب باشد 18 مهر ماه؟ یک بار دیگر مراسم های مهرماه را با هم مرور می کنیم:

کنفرانس مایکروسافت برای معرفی سرفیس های جدید 10 مهرماه خواهد بود

تاریخ معرفی رسمی ال جی وی 40 (LG V40) با دوربین سه گانه مشخص شد: 12 مهرماه

تاریخ معرفی رسمی پیکسل ۳ ایکس ال و پیکسل ۳ مشخص شد: ۱۷ مهرماه

تاریخ معرفی رسمی ریزرفون 2 مشخص شد: 18 مهرماه

دعوتنامه سامسونگ برای 19 مهر: دوربین 4 تایی در پیش است؟

تاریخ معرفی رسمی هوآوی میت ۲۰ (Mate 20) و میت ۲۰ پرو مشخص شد: ۲۴ مهرماه

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)