حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح مفهومی گوشی منعطف سامسونگ را ببینید

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ، کانسپت

سامسونگ مدت زیادی است که برای ارایه اولین موبایل منعطف خود (و اگر به موقع ارایه کند، اولین موبایل منعطف دنیا) در تلاش است. در حقیقت شایعات مربوط به آن خیلی طولانی است و هنوز حتی یک شایعه درست و قابل تامل درباره آن نشنیدیم. عموما همه شایعات مربوط به حق اختراع های متفاوت هستند و شنیده ها نیز کاملا ضد و نقیض ظاهر شدند. اگر همه چیز خوب پیش برود احتمالا در نمایشگاه CES 2019 شاهد رونمایی از اولین گوشی منعطف سامسونگ باشیم. حالا که اطلاعات صحیحی در دست نیست اجازه بدهید یک طرح مفهومی از گوشی منعطف سامسونگ ببینیم، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گوشی منعطف سامسونگ

گوشی منعطف سامسونگ

اجازه بدهید صادقانه بگویم، اگر موبایل منعطف سامسونگ قرار است طرحی مانند این داشته باشد، همان بهتر که نباشد! یکی از ایده های ارایه موبایل منعطف این است که یک دستگاه بزرگ را بتوانید در ابعاد کوچکتر، مناسب تر برای جیب و قابل حمل ارایه کنند. این دستگاه با لولا عجیب و به این پهنی (در حالت بسته بودن) اساسا یک دستگاه بیخود است، یک لحظه آن را در جیب خود تصور کنید!

همچنین حالت های دیگری که موبایل منعطف سامسونگ در این طرح مفهومی تصور شده است، کاملا بی معنی هستند. به تصاویر زیر نگاه کنید:

گوشی منعطف سامسونگ

گوشی منعطف سامسونگ

گوشی منعطف سامسونگ

گوشی منعطف سامسونگ

گوشی منعطف سامسونگ

گوشی منعطف سامسونگ

شما هم مثل ما یک “خب که چی؟” خاص در چشمانتان دیده می شود! علاوه بر آن جک 3.5 میلی متری صدا نیز در این طرح در نظر گرفته نشده و این در حالی است که حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی و زیر دوربین دیده می شود!

هر چند این یک طرح مفهومی از گوشی منعطف سامسونگ است و ما انتظار نداریم کاملا صحیح باشد اما حداقل باید با منطق جور دربیاید! تنها موردی که می تواند نزدیک به شنیده دانست، نمایشگر بزرگ 7 اینچی با نسبت تصویر 21:9 است که در تصویر زیر می بینیم:

گوشی منعطف سامسونگ

گوشی منعطف سامسونگ

گفته می شود که رزلوشن این نمایشگر 1440*3360 است، باتری جایی بین 3000 تا 6000 میلی آمپر (!) خواهد بود و در نهایت قیمت حدود 1850 دلار برای اولین گوشی منعطف سامسونگ احتمال دارد!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این طرح مفهومی گوشی منعطف سامسونگ چقدر به واقعیت نزدیک است؟ به تصور و انتظارات شما چطور؟

 

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

امیدوارم این نباشه بعیدم میدونم اینجوری باشه

Faraz

خیلی هم خوبه …فقط قیمتش زیاده

Faraz

برای این طرح چندین سال زحمت کشیدن …حالا اگه یه لولای ساده گذاشته بودن که دو تا نمایشگر به هم وصل بود شما میگفتین خوبه؟!خیلی خاص و خوب هست به نظر من

Parham

واقعا “خب که چی”

ایده تاشو از اول وقتی مطرح شد به دلیل داشتن یه تبلت در حالت بازشده و یه گوشی با صفحه نمایش حداقل 4 اینچ در حالت تاشده که خطی بینشون نباشه(یعنی مثه zte اکسون m نباشه) وبرای راحتی قابل حمل بودن بشه تاشده را رو توی توی جیب گذاشت ولی این عملا مذخرفه بازم یه گوشی اونم از نوع درازو زشت که وقتی تا میشه دیگه انقدر کلفت میشه که توی جیب شلوار جین نمیشه تصور کرد که بره اصلا منطقی نیست ، بازم این دراز بد قواره وقتی معنی پیدا میکنه که از داخل تا بشه و لولای وسطش این شکلی نباشه

Peiman

باتری جایی بین 3000 تا 6000 میلی آمپر (!) خواهد بود

عجب پیش بینی دقیقی???

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)