حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ Galaxy Z Fold 4 نیز در اولین جزئیات لو رفته ظاهر شد

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ امسال از Galaxy Z Fold 3 خود پرده برداشت. این دستگاه، توانست محبوبیت زیادی را در بین کاربران به دست آورد. اما این بار اولین جزئیات مربوط به سامسونگ Galaxy Z Fold 4 فاش شده‌اند. در این جزئیات، قیمت و برخی از مشخصات این گوشی لو رفته است.

برخی از مشخصات سامسونگ Galaxy Z Fold 4 فاش شده است

از هم اکنون، لو رفتن مشخصات و جزئیات گوشی‌های نسل بعد در حال لو رفتن است. به طور مثال، شیائومی میکس ۵ قرار است سال بعد رونمایی شود. اما جزئیات آن لو رفته است.

 

شیائومی Mix 5 در اولین اطلاعات فاش شده چه ویژگی‌هایی دارد؟

 

بر اساس گزارش Phonearena، یک افشاگر کره‌ای گزارش می‌دهد که فروش بالای Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 به کاهش قیمت آن‌ها منجر می‌شود. اما در این بین، سامسونگ در تلاش است تا راهی برای کاهش قیمت هرچه بیشتر سامسونگ Galaxy Z Fold 4 پیدا کند. در حال حاضر، سامسونگ در تلاش است تا هزینه واحد تولید انبوه را کاهش دهد و کیفیت محصولات فعلی را تضمین کند. در نهایت، سامسونگ قصد دارد تا برخی از موارد غیر ضروری را از نسل بعدی گوشی‌های تاشوی خود حذف کند. به طور مثال، این کمپانی قصد دارد تا بر روی ارائه دوربین سلفی درون نمایشگر بهتر تمرکز کند.

اگرچه که تمام این‌ها در حد شایعه هستند. اما سامسونگ قصد دارد تا Galaxy Z Fold 4 را خیلی در بخش‌های سخت افزاری به روز نکند. به عبارت دیگر، سامسونگ به جای به روز کردن هرچه بیشتر تراشه و دوربین، در ارائه قابلیت‌های منحصر به فرد بیشتری تمرکز خواهد کرد. از جمله قابلیت‌های منحصر به فرد Galaxy Z Fold 4، می‌توان به دوربین سلفی درون نمایشگر و پشتیبانی S-Pen اشاره کرد. اما این موارد منحصر به فرد، بیش از پیش بهینه سازی شده‌اند. اما سامسونگ چگونه می‌خواهد قیمت Z Fold 4 را کاهش دهد؟

خب، یکی از راه‌های کاهش قیمت، جایگزینی تأمین کنندگان فعلی است. به طور دقیق‌تر، سامسونگ باید به سراغ تأمین کنندگانی با تجربه برود که می‌توانند قطعات Galaxy Z Fold 4 را با قیمت کم‌تری تولید کنند. این اتفاق، حتی در گوشی‌های منعطف جدید سامسونگ نیز به وقوع پیوست. سامسونگ در این سری برای تأمین شیشه‌های فوق نازک UTG و باتری، به سراغ تأمین کنندگان چینی رفت. باتری سازانی مانند BYD و ATL قطعات این محصولات را تأمین کردند. در نتیجه، ما شاهد این جایگزینی بوده‌ایم.

بخش بعدی، مربوط به UTG است. سامسونگ با جایگزینی تأمین کننده این شیشه، موفق به کاهش بیش از نصف قیمت شد. صنعت شیشه‌های فوق نازک در حال پیشرفته‌تر شدن است. در این بین، مکانیزم لولای تاشوی گران قیمت سامسونگ که قیمت زیادی نیز دارد، بخش بعدی است که جایگزین می‌شود. بر اساس گزارش وب سایت کره‌ای Elec، سامسونگ قصد دارد ٣ تأمین کننده را برای تأمین قطعات لولای گوشی‌های منعطف آینده خود در نظر بگیرد. هرچند گفته می‌شود که چهارمین تأمین کننده نیز در راه است!

این شرکت‌ها، به شدت به دنبال همکاری با سامسونگ هستند. در نتیجه، آن‌ها دست به هر کاری از جمله کاهش قیمت می‌زنند. بنابراین ما شاهد کاهش قیمت چشمگیر Galaxy Z Fold 4 خواهیم بود! در این بین، درآمد سامسونگ دست نخورده است. بنابراین، سامسونگ ضرری نخواهد کرد و حتی مشتریان بیشتری را جذب می‌کند. به طور خلاصه، سامسونگ قصد دارد تا مواردی را به نسل بعدی منعطف‌های خود اضافه کند. این موارد، خیلی هزینه بر نیستند. اما Galaxy Z Fold 4 را تکامل یافته‌تر می‌کند. کره‌ای‌ها به طور جدی به دنبال کاهش قیمت Galaxy Z Fold 4 هستند. به طوری که قیمت این گوشی، به Galaxy S22 Ultra بسیار نزدیک‌تر خواهد بود! ما نمی‌توانیم بگوییم که این اقدام هوشمندانه نیست.

چرا که پیشرفت‌هایی در بخش تراشه نیز به چشم می‌خورد. سامسونگ ممکن است این گوشی را به دو نسخه با Exynos 2200 و Snapdragon 898 مجهز کند. دوربین سلفی درون نمایشگر نیز بهینه سازی می‌شود. تمام این‌ها، احتمالاً سبب می‌شوند تا قیمت نهایی این گوشی به ١,۴٩٩ دلار برسد!

نظر شما در مورد این مشخصات چیست؟ آیا فکر می‌کنید که سامسونگ موفق به بهبود امکانات این سری شود؟ قیمت احتمالی این دستگاه چطور است؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

بذارید قلم Zfold3 و MiMix4 و Iphone13 خشک بشه بعد بریم رو نسل بعدی😂🤲🏼🤦🏻‍♂️

Monarch

در کل بعید میدونم شاهد کاهش قیمت باشیم بیشتر به نظر میاد اینجور سیاست ها بابت حاشیه سود بهتر و البته تولید بیشتر و کم ریسک تری باشه

Mahdi

یه ماه نشده نسل جدید معرفی شده مشخصات نسل بعد لو داره میره🤕🤕

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️