حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی میت 20 لایت در رندرهایی دیده شد، تایید شایعات

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، هواوی

می دانیم خانواده هوآوی میت 20 (Mate 20) قرار است حسابی سر و صدا کنند و اولین نسل از خانواده فبلت های هوآوی خواهد بود که پس از هوآوی پی 20 پرو با دوربین سه گانه عرضه می شود، در نتیجه باید انتظار یک ارایه خوب را داشت که البته هوآوی میت 20 لایت هم بخشی از آن است. این دستگاه ارزان قیمت تر که شایعاتی چند درباره آن شنیده بودیم امروز در رندری دیده شده و طراحی آن نظر ما را به خود جلب کرده است، البته بیشتر از پشت! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا رندرهای جدید هوآوی میت 20 لایت را ببینیم.

در اولین شایعه هوآوی میت 20 لایت خواندیم که هوآوی Mate 20 لایت در دو نسخه عرضه می شود. به صورت خلاصه این یعنی  گفته می شود که احتمالا یکی از این مدل ها بدون سوراخی برای حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی و دیگری با آن است. این می تواند بگوید که شاید یک مدل دارای حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر باشد و شاید هم نه، روی قاب جلویی باشد! مشخص نیست.

قاب پشتی طراحی زیبا و مشابه با Mate RS پورشه دیزاین دارد

همچنین خواندیم که هوآوی میت 20 لایت (Mate 20 Lite) لو رفت و 4 دوربین تقریبا برای آن قطعی است. حالا امروز و در رندر جدیدی که منتشر شده، آن تصویری که در TENAA دیدیم تایید می شود. در حقیقت قاب پشتی طراحی زیبا و مشابه با Mate RS پورشه دیزاین دارد که این را می پسندیم. زیبا اینکه دوربین دوگانه اصلی وسط قاب دستگاه است و مانند پی ۲۰ لایت (در بازار ما نوا ۳ ای) طراحی شبیه به آیفون X ندارد!

تا کنون درباره هوآوی میت 20 لایت (Huawei Mate 20 Lite) حدس زده می شود که چیپست کایرین 710 را در کنار حافظه های 64 گیگابایت داخلی و 6 گیگابایت رم داشته باشد. نمایشگر 6.3 اینچی LCD با رزلوشن FHD+ و دارای بریدگی است که با توجه به حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی (حداقل در این مدل) موضوع حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر برای آن منتفی می شود. باتری 3650 میلی آمپری هم خیلی از هوآوی بعید نیست و به نظر می رسد بتواند عمر باتری خوبی برای این فبلت ارایه کند.

گفته می شود قیمت هوآوی میت 20 لایت جایی حدود 400 دلار خواهد بود که با این قیمت به تومان سال گذشته می توانستید یک میت 10 پرو + میت 10 لایت بخرید! نظر شما چیست؟ فکر می کنید هوآوی میت 20 لایت بتواند دستگاه موفقی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

از نظر من که خیلی خوبه البته برای نسخه لایت ، نسخه اصلی نباید ناچ داشته باشه

Naranj

قبلا هم شایعاتش بود که مدل پرو ناچ نداره

Amin

خب.
بیش‌تر به آیفون ایکس و اپل شبیه شد.
ماشالا به آقای ریچارد یو

Amir Hossein

طراحیش به ظاهر قشنگه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)