حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک هوآوی میت 20 لایت (Mate 20 Lite) با کایرین 710 و 4 گیگابایت رم لو رقت

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، هواوی

هوآوی عموما یک میان رده را همراه و همنام با پرچمدار های خود معرفی می کند که نسخه لایت نام دارد. هوآوی میت ۲۰ لایت (Mate 20 lite) تا کنون بیشتر از دو عضو دیگر پرچمدار لو رفته است و تقریبا همه چیز را درباره آن می دانیم. امروز بنچمارک گیک بنچ هوآوی میت ۲۰ لایت به ما می گوید که چیپست و حافظه رم این دستگاه به چه شکل خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این اطلاعات را مرور کنیم.

بنچمارک هوآوی میت ۲۰ لایت

بنچمارک هوآوی میت ۲۰ لایت

استفاده از چیپست کایرین ۷۱۰ (Kirin 710) در هوآوی میت ۲۰ لایت پیش از این بنچمارک عنوان شده بود و در این تصویر اشاره مستقیمی به آن نمی شود. اگر فرض کنیم این نتایج برای کایرین ۷۱۰ است باید بگوییم خروجی همانند اسنپدراگون سری ۶۰۰ است اما برای رقابت با اسنپدراگون ۷۱۰ کافی نیست.

حافظه رم برابر ۴ گیگابایت است که می توان حدس زد این برای مدل پایه بوده و احتمال ارایه یک مدل با حافظه رم ۶ گیگابایتی خیلی ضعیف نیست. در این بنچمارک ما سیستم عامل اندروید ۸.۱ را برای میت ۲۰ لایت (Mate 20 lite) عنوان شده است ‌‌‌‌‌‌‌‌‌ولی شایعات به ما اندروید ۹ به همراه رابط کاربری اختصاصی هوآوی یعنی EMUI 9.0 را عنوان کرده اند، حداقل برای پرچمدار های این سری.

تصویر اصلی مطلب را ببینید و به جلو و پشت میت ۲۰ لایت توجه کنید، یک دوربین دوگانه سلفی قابل تشخیص است و یک دوربین دوگانه اصلی روی قاب پشتی که در مجموع ۴ دوربین می شود. قاب پشتی طراحی زیبا و مشابه با Mate RS پورشه دیزاین دارد که این را می پسندیم. زیبا اینکه دوربین دوگانه اصلی وسط قاب دستگاه است و مانند پی ۲۰ لایت (در بازار ما نوا ۳ ای) طراحی شبیه به آیفون X ندارد! در حقیقت این رنگ بندی رندری است که پیش از این برای میت ۲۰ لایت دیده بودیم.

نظر شما چیست؟ هوآوی میت ۲۰ لایت (Mate 20 Lite) با این طراحی و مشخصات می تواند برای شما جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

طراحیش که خوبه ، سخت افزارشم قابل قبوله ، فقط دوتا نکته:
۱. امیدوارم کیفیت صفحه نمایشش خیلی خوب باشه
۲. امیدوارم قیمت رقابتی داشته باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)