حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی Mate 20 لایت در دو نسخه عرضه می شود

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | شایعات، هواوی

وقتی قرار باشد تو خودت یک نسخه خاص از یک موبایل باشید و خودت نسخه دار می شوی، می شود داستان هوآوی میت 20 لایت! بله، مدل لایت پرچمدارهای هوآوی که قرار بود یک نسخه ارزان از میت 20 باشد حالا در راستای سیاست جدید Shutgone Strategy هوآوی قرار است خود دو عضو داشته باشد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم اوضاع از چه قرار است.

نسخه های میت 20 لایت

نسخه های میت 20 لایت

همانطور که در توییت بالا می بینید عنوان می شود کدنام Sydney برای Mate 20 لایت است. دو کد نام Sydney 1 و Sydney M منتشر شده که حدس زده می شود هر دو مربوط به هوآوی Mate 20 لایت باشد. گفته می شود که احتمالا یکی از این مدل ها بدون سوراخی برای حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی و دیگری با آن است. این می تواند بگوید که شاید یک مدل دارای حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر باشد و شاید هم نه، روی قاب جلویی باشد! مشخص نیست.

اگر هوآوی بخواهد حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر را به نسخه ویژه هوآوی میت 20 لایت بیارود، باقی شرکت ها خیلی شرمنده خواهند شد! انتظار می رود که چیپست جدید میان رده چینی ها یعنی کایرین 710 نیز در آن استفاده شود.

هوآوی میت 10 لایت در حال حاضر نسخه بسیار موفقی است و میت 20 لایت نیز به نظر می رسد که با این وضعیت، جذاب باشد. شما چطور فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

حتما یکی لایته اون یکی وری لایت

Peiman

وری لایت???

علی شیخ زاده

شایدم لایت پرو?

raminkhan

نسخه الترا لایتم میده لابد??

Peiman

نکته منفی که برای نسخه لایت سری میت ۱۰ وجود داشت طراحیش بود که شبیه نسخه اصلی میت ۱۰ نبود. امیدوارم این سری باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)