حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی تب اس 4 با سیستم Intelligent Scan عرضه خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | تبلت، سامسونگ

زمانی که دو هفته پیش رندرهای تبلت گلکسی تب اس 4 بدون حسگر اثرانگشت لو رفت، تقریبا می توانستیم مطمئن شویم که گلکسی تب اس 4 با سیستم Intelligent Scan یا همان اسکن هوشمند سامسونگ عرضه می شود. اگر از یاد برده باشید باید بگویم این سیستم تلفیق اسکن دو بعدی چهره و اسکن عنبیه چشم است. امروز در فایلی که از FirmWare گلکسی تب اس 4 لو رفته، دمو آموزش این ویژگی را می بینیم که با احتمال بالایی می گوید گلکسی تب اس 4 با سیستم Intelligent Scan عرضه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر صحبت کنیم.

همانطور که در تصویر اصلی مطلب و ویدیو چند ثانیه ای بالا می بینید، ویژگی اسکن هوشمند در هر شرایط نوری با اسکن عنبیه چشم و چهره به صورت 2 بعدی سعی در احراز هویت شما دارد. این به سامسونگ کمک می کند تا گستره شرایطی که این سیستم پوشش می دهد بیشتر شود اما به شکل قابل توجهی کندتر از سیستم تشخیص چهره 2 بعدی به تنهایی یا سیستم تشخیص چهره 3 بعدی Face ID در آیفون X است.

سامسونگ یک سال پیش از اپل سیستم اکسنر عنبیه چشم را روی گلکسی نوت 7 استفاده کرد اما حسگر اثرانگشت را روی آن حذف نکرد. حالا به نظر می رسد کره ای ها با اعتماد به نفس بیشتری به راهکار خود، می خواهند اولین تبلت بدون حسگر اثرانگشت و متکی بر اسکن چهره و عنبیه چشم را ارایه کنند که باز هم از اپل و دیگر تولیدکننده های اندروید و iOSی جلو تر است.

شما درباره این موضوع چطور فکر می کنید؟ آیا سیستم Intelligent Scan گلکسی تب اس 4 می تواند کاملا جوابگوی نیاز روزانه باشد؟ در گلکسی اس 9 که با جایگیری صحیح اسکنر اثرانگشت، این سیستم کاملا به فراموشی سپرده شده است.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mosayebso

شاید از سنسورای پیشرفته تری استفاده کنه از اونجا ک فقط با این روش بیومتریک تبلت انلاک میشه

ترکیب اسکن چهره و عنبیه، کاملا هوشمندانه اس و اگر خوب و دقیق کار کنه، واقعا بی نقصه. چون فریب دادنش مشکله. به شرطی که برای آنلاک کردن واقعا هر دو پارامتر چهره و عنبیه رو بخواد. نه اینکه به صورت انتخابی عمل کنه. یعنی هر موقع چهره و عنبیه جفتشون دقیقا صحیح بودن، آنلاک کنه.

Amin

آره کاملا درست میگی

Amin

آقای عطا.یی چیزی که از این فیلم می‌شه متوجه شد، گویا سامسونگ این‌ها رو ترکیب کرده.
نه مثل اس۹
بلکه اینبار کامل شده.
یعنی همزمان هم چهره هم چشم رو اسکن میکنه.
که این عالیه‌
عالی‌تر از فیس آیدی

BeFair

خیلی امیدوارم بهتر از گلکسی اس 9 باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)