حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی جی 6 پلاس (Galaxy J6+) با باتری 4350 لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

می دانیم سامسونگ گلکسی جی 8 (Galaxy J8) در کنار گلکسی جی 6، گلکسی A6 و گلکسی A6+ رسما در هند معرفی شدند. به دلیل شباهت زیاد آن ها با هم ما مقایسه گلکسی جی 8 با گلکسی A6 پلاس و گلکسی جی 6 با گلکسی A6 را نیز داشتیم. حالا در وضعیتی که از خود می پرسید مگر گلکسی جی 6 پلاس قبلا معرفی نشده بود یا بود (!) می خواهیم بگوییم گلکسی جی 6 پلاس (Galaxy J6+) با باتری 4350 لو رفته و این یعنی معرفی نشده بود! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گلکسی جی 6 پلاس (Galaxy J6+) می توانید خوش باتری ترین پایین رده سامسونگ باشد که دل خیلی ها را برباید. بله، بزرگترین باتری موبایلی که سامسونگ تا کنون روی موبایل های خود استفاده کرده یک باتری 4350 میلی آمپری خواهد بود که روی گلکسی جی 6 پلاس ارایه خواهد شد! دستگاهی با با نمایشگر 5.6 اینچی با نسبت 18.5:9 و رزلوشن HD+، بله، HD+ و این رزلوشن در کنار چپیست نسبتا بهینه اسنپدراگون 450 می تواند عمر باتری بسیار خوبی را برای این دستگاه رقم بزند.

کد گلکسی جی 6 پلاس عبارت است از: “j6plte” و احتمالا برای بازار هند با نام Galaxy On6+ عرضه شود، همانطور که گلکسی جی 6 برای بازار هند با نام Galaxy On6 رونمایی شد. اطلاعاتی درباره حافظه رم و حافظه داخلی گلکسی جی 6 پلاس منتشر نشده است اما بر اساس Firmware لو رفته از آن می توان گفت از NFC و حسگر اثرانگشت پشتیبانی می شود.

درباره دوربین ها هیچ اطلاعاتی وجود ندارد اما حدس اینکه شبیه به گلکسی جی 6 باشد، بعید نیست.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

معمولا میان رده های سامسونگ ارزش خرید ندارن مخصوصا سری a خدایی خرید a 2018 اشتباه محضه

Naranj

پس سامی هم میتونه باتری درست حسابی بذاره

siavash-t

یه چیز رو من متوجه نمی شم. چرا الان جی ۶ پلاس رو می خواد ارائه کنه؟ مگه جی ۷ ارائه نشده؟ خب چرا عقب گرد کرده؟ یکی دیگه هم اینکه چرا باتری به این خوبی رو رو پرچمدارهاش نمی ذاره؟ اگه بذاره، یه نقطه قوت به نقطه قوتهای پرچمدارهاش اضافه می شه. فقط نوت ۹ یا اس ۱۰ رو با این باتری تصور کنید. حتی اپل فن های متعصب هم جذبش می شن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)