حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی وی ۴۰ با پنج دوربین و دارای بریدگی نمایشگر ارایه می شود

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | ال‌جی، شایعات

کم کم به IFA 2018 نزدیک می شویم و شایعات درباره دستگاه هایی که در آن رونمایی خواهد شد، بیشتر می شود. یکی از این دستگاه ها پرچمدار نیمه دوم سال ۲۰۱۸ ال جی یعنی جدیدترین عضو خانواده الجی وی (LG V) است. شایعات جالبی درباره ال جی وی ۴۰ (LG V40) وجود دارد در آن گفته می شود، ال جی وی ۴۰ با پنج دوربین و دارای بریدگی نمایشگر ارایه می شود! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

هر چند این شایعه تصویری همراه با خود ندارد اما ادعاهای جالبی دارد. اولین ادعا به ۵ دوربین برای ال جی وی ۴۰ مربوط می شود. احتمالا شما هم مثل ما حدس زده اید که ۵ دوربین یعنی ۳ دوربین اصلی و دو دوربین سلفی! اگر این موضوع حقیقت داشته باشد می توان گفت نام ال جی هم پس از سامسونگ و اپل در لیست شایعه ارایه موبایل با دوربین ۳ گانه قرار می گیرد. شخصا امیدوارم دوربین سوم روی این دستگاه بالاخره تله باشد.

درباره نمایشگر اما که شنیده بودیم احتمالا ال جی یک نمایشگر OLED بدون بریدگی باشد، این شایعه به ما می گوید که ال جی احتمالا بریدگی نمایشگر را به وی ۴۰ اضافه خواهد کرد.  این نشان می دهد احتمالا آن ها از ال جی جی ۷ بازخورد خوبی گرفته اند.

از دیگر مشخصات احتمالی می توان به تمام موارد قابل پیش بینی مثل چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ و سیستم صوتی قوی با Quad DAC نیز می توان نام برد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید ۵ دوربین برای ال جی وی ۴۰ کارساز باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آقای عطا.یی اون گوشی نوکیا با ۵ لنز چرخان به کجا رسید؟ شایعه بود؟

دیروز قابلیت مکالمه ویدیویی به دایرکت اینستاگرام اضافه شد. اگر خواستین پوشش بدین.

قابلیت مکالمه ویدیویی برای ۴ نفر به صورت همزمان رو داره.

Babak.kh

از این بریدگی یا اصطلاحاً همون (ناچ) دیگه داره حالم بهم میخوره،بنظرم فقط توی آیفون ایکس و اسنشنال فون خوب دراومد
گاهی اوقات پیشرفت تکنولوژی باعث تکرر میشه،چیزی که داریم امروز تو طراحی موبایل ها میبینیم،تقریبا از جلو همه شبیه همن.
یه قاب incipio واسه گوشیم گرفتم،عجب چیز ردیفیه،تو کیفیت میتونه با اسپیژن برابری کنه

علی شیخ زاده

اگه ۵۰ دوربین بذاره بازم ال جیه

Peiman

دقیقاً منم همینو میخواستم بگم?

karen saadat

مشکل ال جی و برخی برندهای دیگه اینه که درگیر کمیت هستن و از کیفیت غافل.. غالب شرکتهای چینی درگیر همین اعداد و ارقام هستن … رم 8 … 256 گیگ حافظه داخلی … 3 تا دوربی در عقب دو دوربین در جلو … یکیش 40 مگا پیکسل .. یکیش 20 مگا پیکسل … اینا بازیهای تبلیغاتیه … متاسفانه ملاک و معیار یه عده هم شده دگزو… انگار هرچی دگزو بگه وحی منزله… اونقدر که روی کمیت کار میکنن روی کیفیت کار نمیکنن …

Quality

تا یک حدودی درست میگین اما درباره دوربین سه گانه هواوی کاملا غلط هست حرفتون و دوربین این گوشی واقعا قویه و تبلیغاتی نیست!

Amin

چرا تبلیغاتیه اتفاقا.
میشه از اونهمه مانور الکیش روی هوش مصنوعی متوجه شد.

Quality

متاسفانه الجی بخاطر سیاست های غلط خودش هیچ وقت پیشرفت نمیکنه و هرسال شاهد تداوم این سیاست ها هستیم

مثلا همیشه ارزان ترین و معمولی ترین سنسور سونی رو برای پرچمدار هاش انتخاب میکنه! بعضی اوقات پیش اومده سونی روی میان رده 1-2 سال پیشش یک سنسور رو استفاده کرده و الجی توی پرچمدار اون سالش استفاده کرده!!
سنسور های خیلی کوچیک که هر چقدر هم لنز با دیافراگم باز استفاده بکنه اما نمیتونه به بقیه گوشی ها برسه

امیدوارم در V40 هم نره پنج تا سنسور 1/5 اینچی از سونی بگیره! لااقل P20 پرو از سه دوربین در پشت گوشی استفاده کرده یکیشون از استاندارد گوشی ها خیلی بزرگتر بوده نه اینکه بخواد کوچکتر استفاده بکنه چون سه گانه هست!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)