حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می مکس 3 (Mi Max 3) را ببینید

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، شیائومی

کمتر از یک روز پیش در ترنجی خواندیم که شیائومی می مکس 3 (Mi Max 3) با باتری 5400 و اسنپدراگون 636 در TENAA دیده شد. به صورت کلی می توانیم تصوری داشته باشیم که شیائومی می مکس 3 (Mi Max 3) چه طراحی ای دارد و با توجه به اینکه می مکس 3 فبلتی نیست که شیائومی بخواهد از نظر طراحی در آن غافلگیری بزرگی ارایه کند، پس حدس زدنش ساده است. امروز اما به صورت غیر رسمی تصاویری از شیائومی می مکس 3 در TENAA منتشر شده تا لیست مشخصات آن کامل شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا شیائومی می مکس 3 (Mi Max 3) را ببینید!

طراحی شیائومی می مکس 3 کاملا قابل پیش بینی است

شیائومی می مکس 3

شیائومی می مکس 3

لبه سمت راست دکمه های تنظیم حجم صدا و قفل وجود دارد که از همین لبه برجستگی دوربین دوگانه شیائومی می مکس 3 مشخص است. دیروز در مطلب مشخصات شیائومی می مکس 3 (Mi Max 3) کمی درباره دوربین دوگانه برای این فبلت میان رده ارزان قیمت شک داشتیم که با این تصاویر رسما وجودش تایید شد. اما به تصویر اصلی مطلب توجه کنید.

به عنوان شیائومی می مکس 3 (Mi Max 3) یک موبایل 6.9 اینچی کم حاشیه را شاهد هستید که احتمالا در همان ابعاد شیائومی می مکس 2 ظاهر شود و این خیلی خوب است. زمانی تبلت های 7 اینچی واقعا بزرگ بودند. راستی تبلیغات اولین تبلت سامسونگ که 7 اینچی بود را به یاد دارید؟! یادش بخیر. به شیائومی می مکس 3 باز می گردیم، جایی که دوربین دوگانه کاملا در تصویر قاب پشتی با طراحی شبیه به آیفون X و فلاش بین دو دوربین خودنمایی می کند.

به عنوان شیائومی می مکس 3 (Mi Max 3) یک موبایل 6.9 اینچی کم حاشیه را شاهد هستید

 

حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی است و ما هیچ انتظار دیگری در این زمینه نداشتیم. بدنه آلومینیومی قطعا خریداران این فبلت میان رده ارزان قیمت که باتری 5400 میلی آمپری هم خواهد داشت را حسابی راحت می کند، چون خبری از بدنه شیشه ای و شکستن نیست! برای مشخصات سخت افزاری شیائومی می مکس 3 خوانده بودیم که نمایشگر آن با رزولوشن FHD+ همراه خواهد شد که برای این ابعاد نمایشگر خیلی دلچسب نیست اما در جهت پایین نگاه داشتن قیمت این تنها راه حل است.

چیپست به کار گرفته شده در شیائومی می مکس ۳ اسنپدراگون ۶۳۶ می باشد. گفته می‌شود که شاید نسخه ویژه‌ای از شیائومی می مکس ۳ با چیپست قویتره اسنپدراگون ۷۱۰ هم ارائه شود. اگر به یاد داشته باشید پیش از این در ترنجی خواندیم که شیائومی می مکس ۳ احتمالاً با اسکنر عنبیه چشم و پشتیبانی از شارژ بی سیم ارائه شود. بعید نیست که این دو ویژگی قیمت تر با چیپست گران‌تر اسنپدراگون ۷۱۰ ارائه شوند و نسخه گرانترین از شیائومی می مکس ۳ به بازار عرضه شود.

از جمله دیگر مشخصات سخت افزاری شیائومی می مکس ۳ می توان به انتخاب های ۴-۶۴، ۳-۳۲ و حتی ۶-۱۲۸ برای حافظه رم و حافظه داخلی اشاره کرد که واقعاً خوب است. همه این مدل ها از کارت حافظه جانبی پشتیبانی می کند و البته سیستم عامل آنها اندروید ۸.۱ است. رابط کاربری جدید شیائومی به نام MIUI 10 روی آن قرار خواهد داشت.

نظر شما چیست؟ این طراحی برای شیائومی می مکس 3 خوب است؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pedram_01

من حدودا دو سه هفته می مکس 2 رو برای پدرم گرفتم واقعا گوشی یا همون فبلت خوبیه قبلش هم هووای p8 max رو داشت و یه سری مشکلات باهاش داشت ک با این نداره مثلا p8 با اینستاگرام هماهنگ نبود و خیلی داخلش هنگ داشت و اصلا براش اپدیتی چیزی نمیامد انگار هووای فراموشش کرده بود و اصلا خوش دست نبود . ولی می مکس دو واقعا خوبه و ازش راضیه تو این دو هفته ایی ک دسشته

دکتر رسول آریان

می مکس ۲ سلطان ماندگاری عمر باتریه. هر کاری به سرش بیاری، به زور باتریش یک روزه خالی میشه. همیشه باتریش به روز دوم میرسه.

raminkhan

خدا وشکر ناچ نداره

siavash-t

6.9 اینچ دیگه زیاد از حد نیست؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)