حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی میت 20 (Mate 20)‌ بدون بریدگی نمایشگر و با دوربین سه گانه لو رفت

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

با تمام اینکه قرار است جایی اواخر تابستان شاهد رونمایی از پرچمدار نیمه دوم سال 2018 هوآوی باشیم اما اسم هوآوی میت 20 (Mate 20) کمتر به گوش می خورد. امروز اولین شایعه جدی درباره هوآوی میت 20 (Mate 20) منتشر شده است و در آن می بینیم که بدون بریدگی نمایشگر و با دوربین سه گانه است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به فبلت 2018 هوآوی داشته باشیم.

تا کنون درباره هوآوی میت 20 می دانیم که به حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر مجهز خواهد شد، چیپست کایرین 980 در قلب آن خواهد تپید و اینکه امتیاز بنچمارک Antutu هوآوی میت 20 با چیپست کایرین 980 برابر 356 هزار است! امروز اما دو موضوع مهم که یکی از آن ها را انتظار داشتیم اما دومی کمی کمتر مورد انتظار بود مشخص شده است.

دوربین هوآوی میت 20 (Mate 20) سه گانه خواهد بود

هوآوی پی 20 پرو با دوربین سه گانه ارایه شده است و هیچ بعید نیست که هوآوی عضوی از خانواده هوآوی میت 20 (Mate 20) که انتظار داریم حداقل 3 عضو داشته باشد، را به آن مجهز کند. طراحی خانواده میت 20 هوآوی یکتاتر از طراحی خانواده هوآوی پی 20 است. دوربین سه گانه هوآوی میت 20 پرو وسط قاب پشتی قرار می گیرد، دقیقا شبیه به هوآوی Mate RS پورشه دیزاین و این با موقعیت دوربین سه گانه پی 20 پرو متفاوت است.

از یکتا بودن طراحی صحبت کردیم و جا دارد که ابراز خوشحالی کنیم که اگر این شایعه صحیح باشد، هوآوی میت 20 بدون بریدگی نمایشگر عرضه خواهد شد! به تصویر زیر نگاه کنید و عنوان می شود دستگاه سمت چپ که بخشی از آن مشخص است، هوآوی پی 20 است:

هوآوی میت 20

هوآوی میت 20

هر چند بالای هوآوی میت 20 یا شاید هم میت 20 پرو خیلی پر حاشیه به نظر نمی رسد اما با این تصویری که ما مشاهده می کنیم، لبه پایین احتمالا حاشیه بیشتری دارد. هر چند که در شماتیکی که در تصویر اصلی مطلب می بینید، اینطور نیست اما این تصویر چین موضوعی را نشان می دهد. ضمن این که این رابط کاربری متفاوت با چیزی است که ما از هوآوی انتظار داریم. البه اگر به گوشه پایین سمت راست تصویر نگاه کنید، شما هم با ما هم عقیده خواهید بود که این تصویر می تواند ویرایش شده و غیر قابل اتکا باشد. البته اگر به لبه سمت چپ و بالا توجه نمایید، به نظر می رسد که لبه نمایشگر خیمده است! به هر حال اینجا قضاوت با شما.روی قاب پشتی هوآوی میت 20 (بخشی از شماتیک قاب پشتی و بخشی از آن جلوی هوآوی میت 20 را نشان می دهد) حسگر اثرانگشت وجود ندارد.

روی قاب پشتی هوآوی میت 20 حسگر اثرانگشت وجود ندارد

موضوع دیگر این است که اگر توجه کنید، روی قاب پشتی هوآوی میت 20 (بخشی از شماتیک قاب پشتی و بخشی از آن جلوی هوآوی میت 20 را نشان می دهد) حسگر اثرانگشت وجود ندارد. همچنین روی لبه بالای قاب جلویی به نظر می رسد که دو دوربین وجود دارد و این می تواند برای سیستم تشخیص چهره 3 بعدی استفاده شود!

به صورت کلی اینکه هوآوی میت 20 با نمایشگر بدون بریدگی نمایشگر ارایه شود و حتی سیستم تشخص چهره 3 بعدی داشته و دوربین اصلی آن سه گانه باشد اصلا موضوعات بعیدی نیستد. شما چطور فکر می کنید؟ این شایعه چقدر می تواند صحیح باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)