حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر رسمی اوپو فایند ایکس (Oppo Find X) نسبت نمایشگر به بدنه بالای 90٪ را تایید کرد

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | اوپو

امروز دو شایعه هیجان انگیز درباره اوپو فاید ایکس (Oppo Find X) در ترنجی خواندیم. اوپو فایند ایکس (Find X) با طراحی فوق العاده برای دوربین لو رفت و اینکه آیا تیزر جدید اوپو فایند ایکس (Oppo Find X) دوربین سلفی یکپارچه با نمایشگر را نشان می دهد؟ حالا اولین شایعه با یک تیزر رسمی تایید شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این تیزر رسمی اوپو است و خیلی مشخص به ما می گوید که نسبت نمایشگر به بدنه اوپو فایند ایکس (Oppo Find X) بیش از 90٪ خواهد بود. اگر دستگاهی که در تصویر می بینیم واقعی باشد، نمایشگر دو لبه خمیده که پیش از این شایعه آن را شنیده بودیم و پس از آن در تیزر رسمی اوپو تایید شد، تایید می شود. تا کنون درباره اوپو فایند ایکس (Oppo Find X) می دانیم که مشخصات سخت افزاری در قرار زیر خواهد داشت.

از ضخامت 9.6 اینچی تا دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی مواردی هستند که کمی تعجب برانگیزند اما موضوع مهم تر این است که اینچا سیستم عامل اندروید 8.1 عنوان شده و رابط کاربری همان ColorOS 5.1 است. می شود نتیجه گرفت که آن شایعه درباره نسخه پیش نمایش اندروید پی (Android P) بوده است و یا شاید حتی کاملا اشتباه باشد!

نمایشگر 6.4 اینچی به رزلوشن FHD، دوربین اصلی دوگانه 16+20 مگاپیکسلی و چیپست اسنپدراگون 845 از جمله دیگر مشخصات اوپو فایند ایکس هستند.حافظه رم 8 گیگابایت است و حافظه داخلی در این دستگاه 128 گیگابایتی دیده می شود. موضوع قابل تامل باتری 3730 میلی آمپری آن است که کمی کم به نظر می رسد.

نظر شما درباره این تیزر چیست؟ فکر می کنید، پس فردا یعنی 29 خرداد چه دستگاهی را از اوپو شاهد خواهیم بود؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

http://s9.picofile.com/file/8329395884/IMG_20180617_135601.png
البته این عکسم هست که دیروز تو یکی از کامنتام بهش اشاره کردم

Shiral

امیدوارم واقعیت داشته باشه.اگر تمام این حدسیات درست باشه با یک جهش خوب مواجه خواهیم بود البته امیدوارم قیمت رقابتی باشه که احتمالا اینگونه خواهد بود و در تست ها هم حداقل انتظارات را براورده کند.بگذریم از اینکه اگر این مشخصات در یکی از برندهای اصلی قرار بود استارت بخوره از یک سال قبل بنرهای تبلیغاتی شان توی کره مریخ هم پخش شده بودند.

hamidreza2000m

سایت ترنجی فیلتر شده! چرا؟!
من با اینترنت آسیاتک هستم الان!
با فیلتر شکن اومدم
https://toranji.ir/author/sina/

REZA

برا همه فیلتره فک کنم.قرار بود پیگیری کنن ولی خبری ندادن هنوز

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)