حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

این گوگل پیکسل 3 (Google Pixel 3) است؟

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، گوگل

دیروز بود که ویدیوی تبلیغاتی ویوو برای ویوو اپکس (Vivo Apex) که 22 خرداد رسما معرفی خواهد شد، را دیدیم. تیزر لنوو زد 5 (Lenovo Z5) را به یاد دارید؟ این ها همه ذهن را آماده می کند تا این شایعه هیجان انگیز را راحت تر بپذیریم! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم آیا این گوگل پیکسل 3 (Google Pixel 3) است؟

گوگل پیکسل ها و پیش از آن ها نکسوس ها همیشه طراحی خاص داشتند اما لزوما بهترین نبودند! طراحی این دستگاه ها همیشه منحصر به فرد بوده و ممکن نیست که آن ها را با دستگاه دیگری اشتباه بگیرید و این موضوع را شخصا دوست داشتم اما حالا وقت آن است که این طراحی خاص تبدیل به بهترین طراحی هم بشود! به تصاویر زیر نگاه کنید:

گوگل پیکسل 3

گوگل پیکسل 3

گوگل پیکسل 3

گوگل پیکسل 3

ابتدا اجازه بدهید بگوییم این تصاویر از کجا منتشر شده است. البته قطعا پیش از اینکه ما بگوییم شما خودتان حدس زده اید که این اسکرین شات ها از بخش تنظیمات اندروید پی (Android P) آزمایشی گرفته شده است. هر چند که شاید این تصویر فقط یک شماتیک کلی برای نمایش دادن موبایل باشد و لزوما اشاره مستقیمی به طراحی گوگل پیکسل 3 نکند اما مگر می شود که فقط یک طرح کلی و بدون دقت در راهنمای اندروید قرار بگیرد؟ خیر چنین چیزی احتمال بسیار ضعیقی دارد.

اگر بخواهیم این طرح را با ویوو اپکس مقایسه کنیم باید بگوییم که پیکسل 3 (که اگر این طرح باشد) حتی پیشرفته تر از ویوو اپکس است. چرا؟ چون ویوو در لبه پایینی خود شاهد حاشیه ای بیشتر از دیگر لبه هاست (به مقدار بسیار کم) اما در این طرح ما یک موبایل کاملا بدون حاشیه را شاهد هستیم که حاشیه های اطراف آن کاملا یکسان است! اما سوالی که پیش می آید این است که آیا این طرح ممکن است؟

پاسخ خیلی ساده و صریح است، بله! چرا که! گوگل عموما در ساخت پیکسل های خود هنوز با شرکای سخت افزاری ثالث همکاری می کند. مثلا پیکسل 2 ایکس ال بر پایه همکاری با ال جی ساخت شده است (که قرار بود بر مبنای طرح اچ تی سی ساخته شود) و حالا ممکن است که گوگل واقعا به چینی ها بها داده باشد و با ویوو با شیائومی همکاری ای را برای ساخت پیکسل 3 انجام داده باشد!

شما چطور فکر می کنید؟ این طرح واقعا جاه طلبانه است و اگر گوگل حداقل برای پیکسل 3 تصمیم به عرضه گسترده در بازار جهانی داشته باشد، می تواند سهم خوبی از بازار را کسب کند. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اگر اینجوری باشه که عالیه. اما قطعا نمیشه از الان با دیدن یک طرح شماتیک به این نتیجه رسید که لبه ها واقعا برابر باشن و کمتر از ویوو اپکس باشن. فعلا در حد یک حدس و گمان میشه بهش نگاه کرد.

کهکشان

فقط دوربینش ! عاشق hdr پیکسلای گوگلم انصافا تو این زمینه بی رقیبه !
اگه سامی از الگوریتم hdr پیکسل ها استفاده میکرد دیگه نقص نداشت

Peiman

اگر این باشه که بی نظیره . بهترین دوربین در کنار بهترین طراحی.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)