حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندری از شارژر وایرلس گوگل پیکسل 3 لو رفت

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

چهار روز پیش بود که شارژر وایرلس ایستاده پیکسل 3 ایکس ال لو رفت و آن لو رفتن یک طرح شماتیک بود. حالا رندری از شارژر وایرلس گوگل پیکسل 3 لو رفته که نگاهی جالب به طراحی آن ارایه می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به آن داشته باشیم.

همانطور که در این تصویر یا رندر لو رفته از شارژر وایرلس ایستاده پیکسل 3 می بینید، جزییات طراحی قابل توجهی در آن وجود دارد. مثل بخش زیرین آن به رنگ دیگری است، محل اتصال کابل به آن متفاوت است و طبق معمول آدرس دفتر مرکزی گوگل روی آن درج شده است.

شارژر وایرلس عموما طراحی های مختلفی داشته است. از اولین انتخاب های موجود مدل افقی یا خوابیده بود. پس از آن سامسونگ مدل ایستاده آن را ارایه کرد و در نهایت سامسونگ که سعی می کنند دست کاربر را در انتخاب باز بگذارد، یک شارژر وایرلس دو حالته طراحی کرد که در دو حالت ایستاده و خوابیده قابل استفاده بود. حالا به نظر می رسد شارژر وایرلس گوگل پیکسل ۳ فقط ایستاده باشد ولی هیچ چیز هنوز قطعی نیست. شارژر Air power اپل که دستگاه جالبی بود و هنوز ارایه نشده نیز یک نمونه خوابیده است و احتمالا شارژر بی سیم سریع هوآوی نیز به همین شکل.

هنوز درباره مشخصات سخت افزاری شارژر وایرلس گوگل پیکسل 3 و‌ پیکسل 3 ایکس ال اطلاعاتی در دست نیست اما امیدواریم از نوع سریع باشد. سوالی که وجود دارد این است: آیا هنوز بازار و کاربر متقاعد به استفاده از شارژر وایرلس شده است؟ نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)