حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سه روز تا معرفی رسمی گلکسی جی 6 و گلکسی جی 4 که ساخت هند خواهند بود!

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

امروز به قول جواد خیابانی امروز که فردا است (!) 18 می (18May) بوده و سامسونگ دعوتنامه ای رسمی برای مراسمی در هند به تاریخ 21 می (21May) ارسال کرده است. این یعنی سه روز تا معرفی رسمی گلکسی جی 6 و گلکسی جی 4 که ساخت هند خواهند بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا کمی بیشتر درباره گلکسی جی 6، گلکسی جی 6 پلاس و گلکسی جی 4 صحبت کنیم.

کمی برویم به عقب تر، زمانی که سامسونگ می خواست نام گذاری میان رده و پایین رده های خود را سر و سامان دهد و خانواده های Galaxy A، Galaxy E و Galaxy J معرفی شدند. هر چند خانواده Galaxy E عمر بسیار کوتاهی داشت اما این عمر کوتاه نتیجه نگرش صحیح سامسونگ و ارایه خانواده گلکسی جی با نمایشگر سوپر امولد بود. خانواده گلکسی جی زمانی وارد بازار شدند که چینی ها حسابی در حال جولان در بازار بودند اما با ورود کارتن های نارنجی گلکسی جی به بازار (!) ورق برگشت.

حالا در بازه ای زمان هستیم که سامسونگ نیاز به میان رده و پایین رده های بهتری دارد، دستگاه هایی ترندی تر، ارزان تر و اگر اینطور نشود بازارهایی مثل بازار هند نیز همانطور که بازار چین از چنگ سامسونگ درآمد، از دست خواهند رفت. به روز شدن خانواده گلکسی A با گلکسی A8 2018 و معرفی هوشمندانه تر گلکسی A6 2018 به این شرکت اجازه داد تا حرف بیشتری برای گفتن داشته باشد اما پایین رده ها هنوز به روز نشده اند!

موبایل هایی که روز آن ها عبارت Made in India درج خواهد شد

خب باید گفت 21 می (21May) این اتفاق با موبایل هایی که روز آن ها عبارت Made in India درج خواهد شد، رخ می دهد! بله، سه روز تا معرفی رسمی گلکسی جی 6 و گلکسی جی 4 که ساخت هند خواهند بود فرصت باقی است. دستگاه هایی با نمایشگر کم حاشیه و نسبت تصویر 18:9 که ویژگی های دیگری نیز خواهند داشت تا کاربر را متقاعد به خرید کنند. دیروز بود که سامسونگ گلکسی جی 6 (Galaxy J6) کاملا لو رفت و ما دید خوبی به آن چیزی که معرفی خواهد شد، پیدا کردیم.

حال حدس زده می شود که سامسونگ یا گلکسی جی 6 و گلکسی جی 4 را معرفی می کند یا گلکسی جی 6، گلکسی جی 6 پلاس و گلکسی جی 4 که این هنوز مشخص نیست. انتظار می رود که قیمت گلکسی جی 6 حدودا 250 یورو باشد که با توجه به قیمت 310 و 370 دلاری گلکسی A6 2018 و گلکسی A6 پلاس 2018 بد به نظر نمی رسد اما جا دارد که ارزان تر ارایه شود!

نظر شما چیست؟ گلکسی جی 6 و گلکسی جی 4 می توانند موبایل های پایین رده موفقی برای سامسونگ باشند و دوباره اتفاق عرضه اولیه خانواده گلکسی جی را تکرار کنند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)